lolvik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vær litt forsiktig her nå. Med hva dere forteller. Eller eventuelt sett enn liten spoiler advarsel på titelen. Just incase. Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 ja dere må bare finne et view point i et distrikt der du ikke har funnet noen high points enda. Da kommer alle view points innen det distriktet på kartet. Det stemmer. Det er 3 distrikt per by. Jeg er på Memory Block 4, det har blitt litt for mye repitisjon. BioShock er vel det eneste spillet jeg har spilt ferdig på 3-4 år. Send litt motivasjon min vei Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Aida, ja eg skal se om eg får sjekke ut det dere sier her Så får eg se om orket til å dra seg videre i dette spillet dukkert opp Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Problemet mitt (og det virker som Mala sliter med det samme) er at vi har køddet med rekkefølgen man skal/bør gjøre ting i. Når jeg kom tilbake til Damaskus i minneblokk 4 løp jeg rett opp i alle tårnene og redda alle innbyggerne før jeg dro til "kontoret". Når jeg så skulle begyne å forberede mordet finner jeg ingen av de personene som skal "hjelpe" meg. Spillet forøvrig er kult nok, og jeg blir sikkert å begynne på nytt en eller annen gang hvis det ikke finnes noen løsning på denne bug'en. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg har alltid gjort "mini-oppdragene" først. funker fett som f hos meg, er på minneblokk 5 nå eller no. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det er ikke noe rekkefølge, bare gå til de stedene i byen dere ikke har vært før og titt litt rundt så finner dere ett viewpoint som ikke vises på kartet. Fordi du skal finne ett sjæl. Når du syncer da så kommer alle de andre i området opp også, så er det bare og synce videre så kommer alle tinga du skal gjøre opp og da kan du gjøre 3 ting i hvilken som helst rekkefølge så kan du drepe hovedmannen din. Ekke så vanskelig:) Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Har aldri hatt disse problemene. hvis man ikke finner viewpoint, så løp rundt på takene til du ser en høy bygning med en ørn flygende rundt. Så klatrer du opp der og syncroniserer. hvis det ikke kommer opp flere oppdrag så er vel alle oppdragene i det distriktet tatt og du må vende tilbake det "hovedkvarteret" får å få en godkjennelse til å starte "assasinationen". Jeg kødda også med rekkefølgen flere ganger, (gadd ikke gå til hovedkvarteret først.) så fant jeg bare alle viewpointsa og gjorde alle oppdragene jeg fikk frem, for deretter og dra til hovedkvarteret for å få den godkjennelsen jeg nevnte tidligere. Endret 11. desember 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Tingen er jo at jeg HAR allerede klatret opp i samtlige tårn og synkronisert kartet. Dette får du bare gjort én gang per tårn. Hvis du da har gjort dette i absolutt allt tårnene du har tilgang til treffer du på en kjip bug i spillet... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja da kom eg videre i spillet...føler meg litt sløv no da. Var jo bare å se etter tårn med falker rundt Eg skylder på sjukdom eg Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 omg ja, skulle nettopp til og skrive det Lenke til kommentar
danibor Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 kamikazesmurfen kan du ikke ta og lese litt etter det er ingen bug du må bare gå inn i de blanke disriktene på kartet de er delt inn i poor,middle,rich viss ikke du er i jerusalem tror jeg du skal inn i rich vis du er i jerusalem er det poor Bare finn det høyeste punktet i det nye distriktet og klatr opp og synkroniser Lenke til kommentar
dannad Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er dere sikker på at dere er i rett by? =p Lenke til kommentar
Hank_Scorpio Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nå er det også slik at når man kommer tilbake til byen (Damascus, Acre, Jerusalem) til det fjerde snikmordet kan man egentlig dra rett til Assasins byrået. Der vil man av "rafik" få tips om hvor man skal lete (i disse nye bydelene som ikke tidligere var opplåst). Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nå er det også slik at når man kommer tilbake til byen (Damascus, Acre, Jerusalem) til det fjerde snikmordet kan man egentlig dra rett til Assasins byrået. Der vil man av "rafik" få tips om hvor man skal lete (i disse nye bydelene som ikke tidligere var opplåst). Hadde du giddi å sende enten en PM til meg eller poste her nøyaktig hvir han sa jeg skulle gå. Lenke til kommentar
Heio123 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sikker på at dere har vært i alle distriktene? Jeg også stussa litt den første gangen jeg returnerte til en by for kill nr 2. Distrikter som var låst (med blå vegg da du prøvde å gå bort dit) er nå låst opp. (Ett distrikt om gangen.) Der må du på ny lete etter utkikkstårn. Jeg hadde samme problemet. Fant ikke et eneste utkikkstårn på kartet, de sto avmerket på de første oppdragene. Men jeg fant etterhvert ut at jeg måtte selv lete etter disse tårnene der ørnene sirklet rundt, og derfra gikk det greit. Samme her, finn et av tårnene så kommer resten opp på kartet og oppdragene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå