Gå til innhold

Var dette så lurt da? Assasins Creed.

Anbefalte innlegg

Jeg klatret opp på alle utkikkstårnene (og redda alle de som ble plaget av soldater) før jeg besøkte "kontoret" i ett av oppdragene. Problemet er at nå får jeg ikke gjort de nødvendige undersøkelsene for å få knertet han fyren jeg skal ta. Oppdraget sier bare at jeg må klatre opp på et utkikkspunkt for å finne de jeg skal banke opp/stjele noe fra/hjelpe/sniklytte til, osv.

Alle utkikkspunktene er borte fra kartet, og når jeg bare klatrer opp på et skjer det ingenting.

Er det noen måte å f.eks begynne på nytt på dette oppdraget, eller må jeg starte hele spillet på nytt???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel eg sitter som eit jøvla spørsmålsteikn i dette spillet her. Sliter med samme problem som trådstarter. Eg var derimot innom sjappa og prata litt med fyren før eg klatret rundt osv.

Alle sivile er reddet i Jerusalem og alle utkikksposter har blitt oppdaget, og det var det :) ?

Begynner egentlig å blir møkk lei heile spillet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
gå innpå objectives...eller hør etter kva han i assassins sjappa seier...han fortell korleis distrikt du skal gå inni for og finne den og den personen...berre og rusle rundt i det angitte distriktet og då dukker plutselig eit av del oppdraga dine opp..

Ok. Hvis de dukker opp når jeg er i nærheten, kan jeg altså bare labbe litt runt i byen og håpe på det beste da.

Litt irruterende bug dette når jeg bruker å løse absolutt alt i en by før jeg går videre...

Men han har gått opp i alle før han gikk til oppdragsgiveren, og nå finner han ikke ut hvor han skal gjøre investigations. (sånn jeg har forstått det)

Riktig det, du.

Da skal alt komme frem på kartet, det gjorde det hvertfall hos meg.

Har helt blankt kart. Viser bare kontoret, en haug med "vigilantes og scholars" og meg selv.

Lenke til kommentar

Da her eg gitt opp dette spillet her. Kødden i sjappa sier ikkje ein dritt, alle tårn er klatret opp i. Sivilbefolkningen er reddet og eg er pisslei. Kommer rett og slet ingen vei i verken Acre,Damascus eller Jerusalem. Tilstanden er akkurat lik alle plasser.

Lenke til kommentar

Sikker på at dere har vært i alle distriktene? Jeg også stussa litt den første gangen jeg returnerte til en by for kill nr 2. Distrikter som var låst (med blå vegg da du prøvde å gå bort dit) er nå låst opp. (Ett distrikt om gangen.) Der må du på ny lete etter utkikkstårn.

Lenke til kommentar
Sikker på at dere har vært i alle distriktene? Jeg også stussa litt den første gangen jeg returnerte til en by for kill nr 2. Distrikter som var låst (med blå vegg da du prøvde å gå bort dit) er nå låst opp. (Ett distrikt om gangen.) Der må du på ny lete etter utkikkstårn.

Jeg hadde samme problemet. Fant ikke et eneste utkikkstårn på kartet, de sto avmerket på de første oppdragene. Men jeg fant etterhvert ut at jeg måtte selv lete etter disse tårnene der ørnene sirklet rundt, og derfra gikk det greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Nei altså det som er tingen er at vi(?) ikkje får lokalisert disse investigations noen sted, etter at vi har klatret opp i samtlige høgder osv.

Mala, hvor mange av hovedmålene had du drept? Når du starter på nummer 4 kommer du tilbake til en av byene for andre gang, og et nytt distrikt er låst opp. Kartet inneholder likvel ikke noen nye ikoner som view points og oppdrag osv. Da skal du selv gå inn i det nye området og klarte opp i ett view ponts, du må altså finne det selv. Når det er gjort vil kartet markere hvor de andre view points'a ligger.

Du har kanskje allerede gjort dette, men da har jeg dessverre ikke mer å bidra med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...