TurboAlex Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hadde Intergrert lydkort på Hovedkortet. Får ikke lyd på det nye Lydkorte Bildene forteller vel det meste Endret 8. desember 2007 av TurboAlex Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 prøvd å installere drivere til lydkortet? sånne ting virker ikke uten drivere. oxo bør/kan du deaktivere integrert lydkort for å unngå krøll Lenke til kommentar
TurboAlex Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan deaktiverer jeg det gamle lydkorte, og ja har instalert driverne Lenke til kommentar
TAS Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan deaktiverer jeg det gamle lydkorte, og ja har instalert driverne Du deaktiverer gamle lydkortet i bios. Lenke til kommentar
TurboAlex Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 det er såpass ja. Får prøve det da Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 skal ikke være så vanskelig det. og det anbefales på de fleste hovedkort etter hva jeg har skjønt. har eksternt lydkort fra creative selv. men funderer stadig på om jeg skal ta det ut og kaste langt vekk, creative er ikke særlig flinke til å lage skikkelige drivere for tiden. neste lydkort tror jeg blir fra en annen produsent. Lenke til kommentar
TurboAlex Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Har kjøpt Creative jeg da Men problemet er: Kommer ikke inn i bios.. Skjermen begynner bare å blinke også kommer det "No signal" Er det en måte å gjøre dette utenom Bios? EDIT: Som dere ser på det første bildet kan jeg ikke velge noe annet enn Realtek. jeg trudde at man bare kunne sette inn lydkorte, instalere drivere og velge det fra den menyen. Endret 9. desember 2007 av TurboAlex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå