AnaXyd Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Heisann! Så noen filmer rundt på Youtube, og hørte litt på alle de kule effektene man kan få til gitaren. Jeg kjører kun signalet rett i forsterker og lar den ta seg av jobben med distortion og overdrive. Men jeg har jo sett litt rundt da, og ser at PODxt Live! ser veldig bra ut. Den har synket en del i pris også, og begynner å få en god pris. Noen som kan anbefale denne? Har også sett en ny POD, kalt X3. Er denne bedre? Burde jeg kjøpe denne istedet? Også finnes det sikkert også et hav av andre effektbrett også... Jeg trenger tips til hvilket jeg skal kjøpe! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har hatt Pod XT, solgte den og kjøpte en Vox Tonelab LE istedet og nå skal jeg prøve å få fatt i en Boss gt-8 snart. Personlig liker jeg lydene i Tonelaben bedre enn Pod XT og den har en stk pedal, noe Poden ikke har. Men Poden er enklere hvis du kobler den opp med en USB-kabel på en datamaskin. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 POD X3 er etterfølgeren til PODxt Live, så den er nok bedre ja, selv om jeg ikke har prøvd X3'n, vil uansett anbefale det meste i POD serien, du kan få mye kult ut av en sånn en Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) X3 er det absolutt feitaste multieffektbrettet på markedet til dags dato. EOFD. Den eeeeer så rå! Slår alt TCE har gjort til dei grader. Endret 8. desember 2007 av KimNK Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva er så rått med X3 i forhold til Live? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vel, X3 er jo som sagt etterfølgaren til XT, og alle features hat blitt kraftig oppgardert sidan då I tillegg har lyden og autensiteten til effektane som er der fått ein skikkelig juiceup. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 POD X3 Awsome Hva ligger prisen på? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Så jeg burde kjøpe X3, uten tvil? Har den like mange effekter og slikt som XT da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hello carousel. www.line6.com Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Jepp, den har omtrent det samme. Hvor burde jeg kjøpe den? Hvor har de den egentlig, til en god pris? Skal også høre med den lokale gitarsjappa. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Men hvilke butikker er det som er bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå