Christoffer99 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg vil nå skaffe meg en ny mobil og jeg vil ha en SE, enten 950,960 eller p1 men er åpen for andre og vis noen har noen forslag.Det jeg bruker den mest til er å høre på musikk og sende litt sms, bruker omtrent aldri kamera eller video så det er ikke noe viktig. Den må ha bluetooth, og jeg vil helst ha en med touch screen. Jeg kan bruke rundt 2-3000 med abonnement, tele 2 mobil pluss eller noe lignende. Endret 8. desember 2007 av Christoffer99 Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har selv SE W960 og har testet P1 og begge er å anbefale. Dersom du skriver mye SMS så har jeg hørt at tastaturet på W950 er litt ubehagelig å bruke. Hovedforskjellene på P1 og W960 er vel egentlig tastaturet og at W960 har walkman (bedre lyd og musikkavspiller). Håper dette hjelper deg å velge =) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Skriver ikke så veldig mye sms egentlig så det er ikke så viktig om det er godt å skrive med, men hva er egentlig forskjellen på W950 og W960? er det bare at 950 ikke har kamera og video? eller er det noe spesielt mer? Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Forskjellene på de er jo tastene, og W960 har kamera, wifi, 8GB minne. Er vel ikke så veldig mye mer, som jeg kommer på. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Trur kanskje jeg velger 950, btw wifi er trådløst internett ikkesant? så 950 kan ikke kobles til et trådløst nettverk da eller? Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Wifi er trådløst internet ja. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 ok, takk. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 ..ellers så er det mere ram på p1 og w960. Jeg er ikke helt sikker på hvor mye krise det egentlig er å ha halve minne - det er vanligvis nok (jeg har en p1.. fine telefonen.. men det er pinlig sjeldent at programmene jeg har bruker mer enn en 40- 45% av rammen.. Det er ikke sånn at en ikke kan ringe fordi en slipper opp for ram, heller, så det er ikke akkurat katastrofe...) Så hvis du ikke vil ha wlan og 3g, så er en w950 eller en m600 egentlig et veldig bra kjøp. (Og så dukker det opp en ny versjon av uiq med masse animerte greier snart, ser det ut til ). Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 W950 har 3g, men den har ikke kamera, så du kan ikke føre videosamtaler med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå