Mr.Duklain Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 annbefaler personlig www.mafiaenshevn.com meg å noen kompiser spiller det nå Lenke til kommentar
lilli1 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Selv spiller jeg mafiaspillet.no, det beste spillet jeg har vært borti av alle jeg har prøvd Anbefales på det sterkeste! www.mafiaspillet.no (mafiaenshevn har jeg prøvd, syntes det raskt ble kjedelig) Lenke til kommentar
bruker1222 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) www.mafiafamilyz.net er norsk spill! starta i går nettopp! du må prøve det ! Endret 18. november 2010 av bruker1222 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-DFhcx7Qx Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 NorgesMafia så klart Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 MafiaNO kan være ganske morro om du kjenner en del andre som spiller som kan hjelpe deg med bunker, cash osv. Lenke til kommentar
OnionPower Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Du burde prøve dette her https://kofradia.no/25018 det er et norsk tekstbasert mafia spill som jeg har spilt med forskjellige brukere på siden 2008 prøv det Lenke til kommentar
storeira Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Anbefaler å spille www.barafranca.com Beste mafia spillet som er kodet på nett. add meg på barafranca.com -> qutix Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Anbefaler å spille www.barafranca.com Beste mafia spillet som er kodet på nett. add meg på barafranca.com -> qutix Hehe.. Det store problemet med Omerta er at det ikke er noen som spiller det lengre, det er så utrolig få at det ikke er gøy lengre, husker i gamledager hvor det var proppfullt! *Jeg anbefaler det, men jeg vil bare advare mot at det kan være jævelig kjedelig siden det er utrolig få som spiller. Endret 31. oktober 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
storeira Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Utrolig få som spiller? Nu tuller du? Hvis du ser på statestikken der også ser du på de her norske mafia spillene, så ser du det store forskjellet. Users Alive: 6,643 og dette er rett etter den største krigen på denne versionen. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Skrevet 8. desember 2007 - 15:31...... Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Torn.com er ikke direkte mafia spill men anbefales sterkt på grunn av alle funksjonene, sku skrevet mer men sitter på mobilen så stikkordsvis er det mange forskjellige kriminelle aktiviteter, utdannelse, jobb, stats, achievements, perks, sesongbasert events, Ingen reset, enkel antibot, factions, våpen osv Torn.com er ikke direkte mafia spill men anbefales sterkt på grunn av alle funksjonene, sku skrevet mer men sitter på mobilen så stikkordsvis er det mange forskjellige kriminelle aktiviteter, utdannelse, jobb, stats, achievements, perks, sesongbasert events, Ingen reset, enkel antibot, factions, våpen osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå