Gå til innhold

Forslag til norske "mafia"-nettspill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv spiller jeg mafiaspillet.no, det beste spillet jeg har vært borti av alle jeg har prøvd :)

Anbefales på det sterkeste!

www.mafiaspillet.no

(mafiaenshevn har jeg prøvd, syntes det raskt ble kjedelig)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefaler å spille www.barafranca.com

Beste mafia spillet som er kodet på nett.

add meg på barafranca.com -> qutix

Hehe.. Det store problemet med Omerta er at det ikke er noen som spiller det lengre, det er så utrolig få at det ikke er gøy lengre, husker i gamledager hvor det var proppfullt!

*Jeg anbefaler det, men jeg vil bare advare mot at det kan være jævelig kjedelig siden det er utrolig få som spiller.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Torn.com er ikke direkte mafia spill men anbefales sterkt på grunn av alle funksjonene, sku skrevet mer men sitter på mobilen så stikkordsvis er det mange forskjellige kriminelle aktiviteter, utdannelse, jobb, stats, achievements, perks, sesongbasert events, Ingen reset, enkel antibot, factions, våpen osv

Torn.com er ikke direkte mafia spill men anbefales sterkt på grunn av alle funksjonene, sku skrevet mer men sitter på mobilen så stikkordsvis er det mange forskjellige kriminelle aktiviteter, utdannelse, jobb, stats, achievements, perks, sesongbasert events, Ingen reset, enkel antibot, factions, våpen osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...