Gå til innhold

Endret: Får ikke til ventemodus

Oyle

Anbefalte innlegg

Hei, jeg får ikke til ventemodus på min datamaskin etter formatering og reinstallering av den windows xp proffessional sp2 som jeg fikk med av dell. Når jeg går på avsluttknappen så er ventemodus "grayed out". Har en Dell Latitude 520 - bærbar pc. Noen som vet hva det kan være? Min teori er at jeg ikke har alle drivere eller noe sånt, men jeg finner det ikke ut. (er ikke veldig datakyndig heller, så). På forhånd takk for all hjelp.

Nb: Pcen klikker når jeg tar lokket på bærbaren ned, når jeg åpner igjen så er det full stopp, skjermen er svart, og ingen knapper gir noen reaksjon. Eneste løsning er å holde avknappen inne i X sekunder. Kan dette ha noe med samme problemet å gjøre kanksje?

Endret av Oyle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mener du standby eventuelt hibernate?

høyreklikk på desktopen>properties>screensaver>power

på power schemes velg laptop/portable

ellers lek litt med innstillingene litt og seom det funker.

du må forklare den "grayed out" delen litt bedre, skjønner ikke hva du prøver å si der :S

Det jeg mener er at jeg ikke kan trykke på den, musepekeren endrer seg for eksempel ikke til en hånd FRA en pil når jeg muser over den. Den er rett og slett ikke mulig å trykke på, akkurat som det er et valg som skal kunne gå ann, men jeg kan ikke ta det valget.

Har styrt masse på med de instillingene, men ingenting som hjelper. På den power menyen kan jeg heller ikke velge ventemodus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...