Coffey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg får verken lagt til linker, laget tykk skrift, quota folk, eller noen av effektene over. Ikke spoiler heller f.eks. Burde ikke dette bli fikset? Jeg har bare problemet med Firefox, IE funker det helt fint på. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det fungerer helt fint i Firefox hos meg, så jeg mistenker at du har deaktivert javascript, eller har f.eks en eller annen addon som prøver seg på å endre innholdet/javascriptene. (adblockers er veldig glade i slikt) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Det fungerer helt fint i Firefox hos meg, så jeg mistenker at du har deaktivert javascript, eller har f.eks en eller annen addon som prøver seg på å endre innholdet/javascriptene. (adblockers er veldig glade i slikt) Jeg tenkte at det mest sannsynlig var det ja, for det funker noen ganger Kan du hjelpe meg? Javascript er ikke deaktivert forresten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvilken versjon av FF kjører du, og har du noen addons? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 2.0.0.11. Ingen addons Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kjører samme versjon, spoilers funker ikke for meg. har ikke prøvd det andre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Prøvd å bytte skin? Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har det samme problemet. Knappene funker ikke i Firefox eller i IE7. I explorer får jeg melding om feil på siden, der det står at ipsclass er udefinert. Har ingen addons, java er installert, oppdatert og tillatt i firefox. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Prøvd å bytte skin? Det funket! for så lenge... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877663 Fortsett diskusjonen der, fint om dere nevner _hvilket_ skin ting feiler i, for her er alt fint og flott.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg