Heatsink Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Det er vel mulig å melde på flere personer fra samme datamaskin? Bare tenk på familier som har en maskin, der flere vil være med. Kan jo sitte og melde på hele slekta? Er det forresten mulig og oppdrive noen eksakte tall? Mener og huske at det har vært det på tidligere konkurranser? EDIT: 2089 personer deltok i denne konkurranse, og 1672 svarte rett på alle spørsmålene. Dette er den konkurransen i nettverkets historie der flest personer har blitt premiert, og sjansene er derfor ganske store for å vinne. Endret 8. desember 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Lurer egentlig litt seriøst på om det er mulig? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har sjekket antall svar, og mitt estimat på 3.000-5.000 viste seg å stemme. Jeg har ingenting med julekalenderen å gjøre, så eksakte tall må nok komme fra en annen enn meg... Lenke til kommentar
TAS Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er bare å ta av seg hatten,å gratulere alle vinnere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er bare å ta av seg hatten,å gratulere alle vinnere. Jo, takk for det! Vi er alle vinnere, vet du. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Grattis Kommer fortsatt til å prøve lykken helt til den 24. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Trodde det stort sett bare var et spill for galleriet helt til det kom en mail i inboksen min her i dag:-) Er bare å stå på videre.. hehe.. sjansen er der Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ei formell klage på at mitt navn ikkje var til stade vil kome dykk i hende dei næraste dagane. mvh Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tror det har skjedd en feil her. Jeg er jo ikke å se på den vinnerlisten. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hyyyyyyl, null gevinst og null dame i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bare vent, jeg kommer sterkt tilbake neste uke! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bare vent, jeg kommer sterkt tilbake neste uke! Da er vi to Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) 1. desember: Martin Haugen, som vinner en Mist 600 Watt rev.3 med avtagbare kabler. (Alle som svarte rett på det andre spørsmålet var med i trekningen. Rett svar på det andre spørsmålet var alternativ 3) Hvorfor står det ikke hva som er riktig svar til det første spørsmålet til oppgavene som var 1. desember? Endret 9. desember 2007 av alec1 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 1. desember: Martin Haugen, som vinner en Mist 600 Watt rev.3 med avtagbare kabler. (Alle som svarte rett på det andre spørsmålet var med i trekningen. Rett svar på det andre spørsmålet var alternativ 3) Hvorfor står det ikke hva som er riktig svar til det første spørsmålet til oppgavene som var 1. desember? Fordi ingen av alternativene var riktige Lenke til kommentar
RBW Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Hepp! En liten henstilling til dere som vant og ikke har fått noen e-post av meg; Send meg en PM. (Det lønner seg å oppgi gyldige e-postadresser... ) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Æsj, deltar i 6-7 kalendere med 3 personer og har ikke vunnet noe enda, får slå på stortromma denne uka! Lenke til kommentar
gica Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 suuurt jaja.. for vel bare vente og se ... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Må ikke glemme at man må ha en hel del flaks for å bli trukket ut blant ca 2500 personer som også har svart riktig. Så ingen grunn til å slutte jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå