RBW Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Den første uken av desember er alt unnagjort og vi har trukket ut vinnerne i julekalenderen for disse dagene. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Når får vi se "laland" bli klistret på vinner veggen da? Edit: og såklart, gratulerer til vinnerne! Endret 8. desember 2007 av Laland Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vant ikke denne gangen heller Gratulerer til alle som vant! Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dere jukser! Jeg vinner jo ALLLLLDRI i sånne konkuranser. hadde vert fint og vunnet en gang i blant Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skuffet. Gratulerer til vinnerne. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi som deltar her og har alt rett har ihvertfall større sjanse for å vinne enn hvis vi spiller lotto. Gratulerer til vinnerne, jeg satser selvfølgelig på å bli en av de selv, etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer til alle vinnerene! Mulig å få vite hvor mange som deltok? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Grattis alle heldige vinnere Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer Hadde vært kjekt å vite hvor mange som deltok ja Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hey! jeg står ikke på lista Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer alle vinnere Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer til vinnerne Hvor mange har deltatt og hvor mange svarte rett? Hadde vært fint om dere skrev hvilke svar som var rett og ikke bare nummeret på svaralternativene. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer. Som de andre har sagt hadde det vært greit om dere skrev litt statistikk om de forskjellige dagene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vinner aldri noe jeg. Begynner å bli en smule irritert. Gratulere til de som vant. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Vinner aldri noe jeg. Begynner å bli en smule irritert. Sansynlighet er kjipt Her tror jeg du faktisk har en ganske stor sjans for å vinne, sett i forhold til de gode premiene og antallet som besøker siden. Jeg har derimot aldri sett hvor mange som faktisk svarer på undersøkelsen, så ikke ta min kommentar som noe offisielt :-) Endret 8. desember 2007 av Natrium Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vinner aldri noe jeg. Begynner å bli en smule irritert. Gratulere til de som vant. ditto Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hadde i hvertfall rett på alle konkuransene, må vel bare fortsette å prøve. Gratulerer til alle som vant anyways. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 JAAAA VINNER JEG VAAAANT JEEEE JAAAYAHAAA butno Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvis jeg ikke husker feil får vel disse julekalenderne rundt 3.000-5.000 svar. Det er kanskje en kjip odds, men samtidig en langt høyere odds enn i de fleste andre konkurranser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er vel mulig å melde på flere personer fra samme datamaskin? Bare tenk på familier som har en maskin, der flere vil være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå