kayak Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hei Jeg holder på redigere film også trenger jeg et program som jeg kan lage soundtracks i. Så da lurte jeg på om noen viste om et bra og ikke så vanskelig musikk program. Jeg veit om Soundtrack Pro men det programet er vell bare til mac eller? Det beste hadde vært et program med masse "samples" eller hva det nå heter, som man kan sette sammen å mixe, helst ikke sån der du spiller inn selv... takk. Endret 8. desember 2007 av kayak Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tråden flyttes til Musikkskapning og instrumenter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tråden flyttes til Musikkskapning og instrumenter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Kikk litt på Sony Cinescore. Det tror jeg skal gjøre susen for deg. Husker jeg ikke feil, kan man lase ned en 30- dagers demo hos Sony. http://www.sonycreativesoftware.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå