thamule Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi skulle hatt en ny lcd-skjerm da crt'en ikkje passar i det nye datamøbelet. CRT'en var 19. Så 20" er kanskje passelig... Men, det skal selvfølgelig vere billig. Det er snakk om nokre timar med surfing, epostlesing og litt bilderedigering om dagen. Maks. Vil f.eks. denne LG 20" vere grei? Koster 2 tusen på komplett. Vil egentlig ha skjermen så billig som mulig, med forbehold om at skjermen er grei å bruke. Men det er vel alle nye skjermer i dag, er vel ingen nye skjermer som er dårlige.. Noken som har tips til billig og bra 20"? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Broren min har den skjermen, klart og fint bilde + 0 etterslep i spill. Veldig mye skjerm for pengene Lenke til kommentar
thamule Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Høyrest bra ut. Er litt usikker på ka slags opplsøning skjermkortet takler, lurer på om den har maks på 1600x1200 eller noke slikt. Då vil vel ikkje skjermkortet takle skjermen? Og en ting til, er det anbefalt å kjøpe widescreen eller ikkje? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er widescreen som er tingen fremover. De store produsentene Dell, HP osv skal etter hva jeg forstår ikke tilby skjermer i 4:3 format etter November 08 bla. Hvis den takler 1600x1200 da bør den jo også takle 1680x1050. De fleste skjermkort klarer det fint. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Selv bruker jeg en Benq 20" ws som ekstra skjerm når jeg jobber på kontoret. Er meget fornøyd med den tiltross for at den koster rundt 1500,- Benq 20 lcd Leste den negative vurdering som var der, men kjenner meg overhode ikke igjen, den er klarer og jevn over helt grei. er bedre en skjermen på min bærbare acer 5102. Endret 8. desember 2007 av Osse Lenke til kommentar
thamule Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Selv bruker jeg en Benq 20" ws som ekstra skjerm når jeg jobber på kontoret. Er meget fornøyd med den tiltross for at den koster rundt 1500,- Benq 20 lcd Leste den negative vurdering som var der, men kjenner meg overhode ikke igjen, den er klarer og jevn over helt grei. er bedre en skjermen på min bærbare acer 5102. Den må virkelig vurderes! 1500 er jo en svært fin pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå