Zeo Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hesiann folkens! Jessda, da har jeg fått i oppgave å sette sammen to pc-er. De vil begge først og fremst bli brukt til spilling. De skal ikke være helt like, dette fordi den ene pc-en skal være med skjerm og den andre uten. Har OS, så det trenger ingen av dem. Pris er ca 10 000,- pr stk. Er ikke så oppdatert på PC for tiden, så trenger litt hjelp av dere. PC 1: Spilling og fotoredigering/tegning. Kan godt hende denne vil bli klokket. Pris ca 10 000,- Uten skjerm 8800GT 4gb ram Quad core 500gb harddisk Mx518 Tastatur spilling ingen rolle, et helt vanlig billig ett. Ikke trådløst. Et stilrent kabinett, ikke noe lysende disko. PC 2: For det meste spilling. Mindre sannsynlig at vil bli klokket. Pris ca 10 000,- Skjerm 8800GT 2gb ram Quad core/c2d? 250/500gb harddisk Mx518 Tastatur spilling ingen rolle, et helt vanlig billig ett. Ikke trådløst. Mer lysende disko :!: Det jeg er mest usikker på er hovedkort og strømforsyning, da jeg ikke vet hva som fungerer godt i lag. Kunne godt tenke meg å få bestilt alt fra samme plass, tenker da på netshop. Etter det jeg har forstått setter de sammen pc-er, for en ikke så alt for gale pris, om man spør dem? Takk på forhånd, Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå