Freemobilesite Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Kom over CECT Blueshine; http://www.steelway.se/?ID=134&cat=7 Det er ikke en teknokjempe, men jeg falt for designet. Er den verdt prisen? Noen som har hørt noe om den? Pris: 1375NOK (1100kr + 25% MVA) Endret 8. desember 2007 av Freemobilesite Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Litt over tusen kroner er ikke ille da, mye annet jeg har kastet vekk 1200kr på ihvertfall Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Minner meg ikke så fint lite om konseptet Nokia Aeon Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Jepps, det jeg tenkte på.... Vurderer å kjøpe slik... Forresten, en som har lagt ut annonse for Nokia konseptet Aeon på Finn.no idag, det kan ikke være mulig vel? Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Her var det dårlig med svar, jaja.... Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei, Har ikke erfaring med Blueshine, men jeg hadde en Cect_P168(ikke Ifone) Det virker som menysystemet er rimelig likt på alle Kina mobiler. Jeg for min del ble rimlig lei av mobilen kjapt. Menyene er tunge å jobbe med.(Værre en WM6) Mangel på Norske tegn. Mangel på Java. Mangel på sync mot Outlook. Kamerat var ræva for å si det mildt. Et pluss var batteriet, det holdt ut lenge.(Ca 1uke) Bygg kvaliteten på mobilene er oxo bra, ikkeno knirk&knark. Så jeg skjønner ikke hvorfor de legger ved 2stk batterier. Er sikkert verdt pengene, og du får en mobil som et fåtal har. Husk at du må tolle den inn, blir fort 5-600,- extra på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå