simen_lang Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 er det noen som husker for en del år siden gikk det en julekalender på tv 2 der all handlingen foregikk på en ferge? det sku ha begynte på tv 2 i år fordi det var rett og slett GENIALT!;) Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tror du har missforstått.... Det var rell og slett skikkelig dårligt... Lenke til kommentar
kzn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 husker det ja.. Julefergå hette det vel... var dårlig i forhold til the julekalender programvare var vel kanskje feil kategori? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Husker den ja.. på langt nær det beste tv2 har sendt. Lenke til kommentar
madompa Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Endelig noen flere som husker den Det var den med de som bodde under havet også, ikke sant? Lenge siden, men jeg tror jeg syns det var skikkelig bra den gangen Lenke til kommentar
simen_lang Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 er det noen som kan hjelpe meg og få tak i den eller laste den opp på sendit.com eller noe.. hadde hjelpet meg noe veldig i min quest for julekalenders.;) Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 SVELO!! .. nei fyf..n for en møkkakalender det var. TRAGISK! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Høhø, synes den er småmorsom. Den kan skaffes på en kjent svensk nettside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Den er mye MYE bedre enn : Olsen Jr , Tøyengata , Vazelina *grøsser* ...og for ikke å nevne Prinsesse Gullhår (ja , det er en påskeserie men den sugde noe så inn i h****e Sangene var jo gode på tross av at jazz ikke er min greie (eksempler "Kapteinens vise" , "Klokkerock" , "Snorkel" osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå