Gå til innhold

CoD4 Multiplayer crash..

Anbefalte innlegg

Jeg innstallerte CoD 4 i går, og starta å spille litt online i dag. På litt over en time tidligere i dag har spillet crasha 3 ganger. Uavhengig av hva jeg gjør og hvilket map jeg spiller på, fryser spillet seg en gang i blant, og lyden looper. Ctrl alt del funker ikke, heller ikke å minimere spillet. En manuell restart er den eneste måten jeg kan komme meg ut av dette på. Har noen hatt dette problemet eller vet noen hvordan man fikser det? Det er heltforjævlig irriterende, setter pris på svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fungert helt utmerket på min pc fra første dag.. vista 64..

Det er vel det vanlige du må sjekke.. drivere bios etc..

Kjør siste beta driver fra nvidia vist du har nvidia kort, fungerer ypperlig til cod 4

Har du creative x-fi kort, sjekk for siste driver (november) og sjekk siste bios til hovedkortet ditt (asus bla har fixet kompabilitets problemer med x-fi)

Sjekke også att du har siste chipset drivere (august tror jeg for nforce 6xx serie)

Forutenom om det er vel det bare det vanlige, vær sikker du har siste directx, att maskina er spyware/virus free og att du har nok plass til virtuelt minne..

COD4 er vel ett ev de få spillene som har utrolig lite bugs..

Og såklart sjekk att du har siste patch på spillet (1.3)

Lenke til kommentar
Jeg har den siste patchen, og jeg har et ATI kort - Radeon X1950Pro. Sjekk profilen min. Jeg har de nyeste driverne og den siste patchen. Også nok minne, plass, directX... ja, alt er som det skal. Men likevel skjer dette :/

Bruker du xfire(slå det av)? Det kan skape dette problemet, hvis ikke prøv å slå av andre programmer( en av gangen) og se hvilket som ødelegger, hvis det er det som skaper problemer.

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke Xfire. Og Punkbuster står som unntak på brannmuren, men jeg slo den av likevel og spilte. Det crasha igjen, så brannmuren er det vel ikke... Skal prøve å slå av noen programmer neste gang, men tviler på at det hjelper..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...