freolss Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei, Noen som vet hvordan man slår av det grønne blinkende lyset? FIkk min idag. T7700, 2.4ghz, 250GB ++ Lenke til kommentar
freolss Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hei, Noen som vet hvordan man slår av det grønne blinkende lyset? FIkk min idag. T7700, 2.4ghz, 250GB ++ ASUS Direct Console funker Lenke til kommentar
hevih Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) har bestilt en jeg og for et par dager siden;) Bare synd den ikke er sendt enda hvor lang tid to det før dere fikk den dere? Endret 30. desember 2007 av hevih Lenke til kommentar
freolss Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 har bestilt en jeg og for et par dager siden;)Bare synd den ikke er sendt enda hvor lang tid to det før dere fikk den dere? Bestilte fra bestbuy og fikk den 3 dager etter bestilling. Levert på dør Lenke til kommentar
hevih Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 har bestilt en jeg og for et par dager siden;)Bare synd den ikke er sendt enda hvor lang tid to det før dere fikk den dere? Bestilte fra bestbuy og fikk den 3 dager etter bestilling. Levert på dør Okii... Bestilte min fra Multicom siden dem var de eneste som tilbød konfigurer selv.... Er en del helligdager nå så får nok bare smøre meg med toldmodighet.... Får den forresten levert på Postkontoret, noen som tar lengre tid..=( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå