Undertaker1 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kjøpte nylig en Asus G1S laptop med 15.5" widescreen skjerm. Maskinen er helt topp bortsett fra når jeg skal se filmer og serier på den. Det som skjer er at ting blir veldig hakkete. Spessiellt tekst og ting som befinner seg lengre bort fra kameraet. Har prøvd å "crope" bildet i alle forskjellige formater som 16:9, 4:3 osv, men det er det samme uanset. Bruker vlc- player til alt. Noen som vet om det er en eller annen form for kalibrering som må til for å fikse problemet, eller er widescreenskjermene rett og slett noe dritt å se video på? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Sikker på at du har nyeste versjon av VLC? hadde det problemet en gang da jeg brukte PC-en til å se en film på tv'en, lasta ned nyeste VLC og installerte... problem borte Lenke til kommentar
Undertaker1 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Sikker på at du har nyeste versjon av VLC? hadde det problemet en gang da jeg brukte PC-en til å se en film på tv'en, lasta ned nyeste VLC og installerte... problem borte Nei den er nok ikke ny. Skal laste ned ny nå og sjekke om det blir bedre.. Lenke til kommentar
Undertaker1 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Yepp, der lå søren meg problemet. Lastet ned nyere vlc bare og alt ble bra igjenn. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå