Athikez Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) For de som bruker rotateMe! Her er det en smakebit på hvordan avanserte innstillinger på rotateMe 2.0 beta 4 vil se ut Den har ikke kommet ut enda, kun hvordan den vil se ut. Kilde: http://www.bysamir.fr Endret 8. desember 2007 av Adda Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vil vel ikke i praksis endre så mye vel? annet en at man kan tilpasse litt mer... Takk for info ... Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Vil vel ikke i praksis endre så mye vel? annet en at man kan tilpasse litt mer... Takk for info ... Jepp! Du kan liksom bestemme hvor rask den skal rotere. Litt mer avanserte innstillinger er alltid kjekt å ha! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er jo en fordel vis man vil ha litt mer sensetiv osv på den. Gleder meg til beta 4 og Nokmote kommer ut Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Gleder meg også til Nokmote kommer ut.. ifølge nettsiden hans kommer det vel ut neste uke... Endret 8. desember 2007 av Adda Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Neste uke? Det gleder jeg meg til. Strålende nyhet, jeg trodde ikke den kom ut før slutten av Des Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Fikk Beta4 nå av RotateME av han Samir fyren. Mye bedre nå, pluss man kan stille inn på hvor sensentiv osv dne skal være Nå må bare NokMote komme ut Lenke til kommentar
reidarrs Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Har fått rotateMe her nå... Kort brifing om hvordan dette gjøres på en N95? Hvilken e-mail adresse kan brukes for å registrere seg? HAR søkt på forumet etter dette, MYE rart som kommer fram... På forhånd TAKK! Endret 10. desember 2007 av reidarrs Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Har fått remoteme her nå... Kort brifing om hvordan dette gjøres på en N95?Hvilken e-mail adresse kan brukes for å registrere seg? HAR søkt på forumet etter dette, MYE rart som kommer fram... På forhånd TAKK! Har tenkt å lage en enkel guide til signering av filer snart.. Må bare vente til at eksamen er ferdig, prioritering! Kommer neste uke! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har tenkt å lage en enkel guide til signering av filer snart..Må bare vente til at eksamen er ferdig, prioritering! Kommer neste uke! Du har en her da, skrevet av Mika Litt knot med de bildene der da, men ellers var den utmerket Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Funker dette på N82? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Funker dette på N82? Er ikke sån auto rotasjon ink i N82? Hvis du ikke har noe slik, så vil det nok fungere Husk at du må innstalere plugin, og du må signere filen selv. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har fått rotateMe her nå... Kort brifing om hvordan dette gjøres på en N95?Hvilken e-mail adresse kan brukes for å registrere seg? HAR søkt på forumet etter dette, MYE rart som kommer fram... På forhånd TAKK! Her finner du min guide. Angående e-postadresse må du vel bruke en "ikke freehost adresse". Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Her har jeg laget veldig enkel måte å signere filer på! Alle skal klare dette! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=878130 Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her har jeg laget veldig enkel måte å signere filer på! Alle skal klare dette! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=878130 Ja, det stemmer også! Dette var overraskende lett! Men har du hørt noe mer om nokmote? Står fremdeles slutten av desember og det må da begynne å nærme seg? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her har jeg laget veldig enkel måte å signere filer på! Alle skal klare dette! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=878130 Ja, det stemmer også! Dette var overraskende lett! Men har du hørt noe mer om nokmote? Står fremdeles slutten av desember og det må da begynne å nærme seg? Det ble lansert for 4 dager siden. NokMote suger foreløpig syns jeg. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Her har jeg laget veldig enkel måte å signere filer på! Alle skal klare dette! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=878130 Ja, det stemmer også! Dette var overraskende lett! Men har du hørt noe mer om nokmote? Står fremdeles slutten av desember og det må da begynne å nærme seg? Det ble lansert for 4 dager siden. NokMote suger foreløpig syns jeg. Hø? Nokmote er vel ikke ute? A public and free unsigned version of Nokmote will be out on end December Vet rotateme ble sluppet for ikke så lenge siden men... Fant det nå, men ikke på siden hans! Google er min venn.... Endret 28. desember 2007 av fredstian Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her har jeg laget veldig enkel måte å signere filer på! Alle skal klare dette! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=878130 Ja, det stemmer også! Dette var overraskende lett! Men har du hørt noe mer om nokmote? Står fremdeles slutten av desember og det må da begynne å nærme seg? Det ble lansert for 4 dager siden. NokMote suger foreløpig syns jeg. Hø? Nokmote er vel ikke ute? Jo, den er ute. JEG HAR JO DET PŨMIN N95. DEN BLE SLUPPET UT DEN 24 DES. Tror du jeg juger ? Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 yesh! Da skal jeg prøve rotateme! Har ikke giddet å prøvd beta versjonene.. Får prøvei nokmote i samme slengen.. Lenke til kommentar
tormi1 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 noen som kan hjelpe meg med rotate me ?? add meg på msn [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå