Merk. Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg mener det: Du MÅ kjøpe TS2. Virus-mode på Arcade blir man ALDRI lei av Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg mener det: Du MÅ kjøpe TS2. Virus-mode på Arcade blir man ALDRI lei av Skal låne dt spillet, så skal jeg prøve det. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 HVa med Call of Duty 2 eller kanskje Socom? Socom ser bra ut, call of duty 2 også.... men dt er ikke 2player mode. vis du liker black vill jeg anbefale killzone og veldig bra det og Så på interenet, så ikke ut som noen av de to har 2 player mode. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) må det være co op multyplayer?? vis ikke så er det jo GTA:SA det er jo veldig moro Endret 9. desember 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 må det være co op multyplayer?? vis ikke så er det jo GTA:SA det er jo veldig moro San Andreas har jeg Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 må det være co op multyplayer?? vis ikke så er det jo GTA:SA det er jo veldig moro San Andreas har jeg ok det er jo veldig moro og spille MP på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå