MercedesMotor Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg har lett masse på nettet, men finner ikke noen brae PS2 skytespill. Lurte på om noen av dere vet om et bra spill? Spillet må ha: - 2 player (da jeg vil spille med andre, sånn at vi kan spille MOT hverandre) - Ikke noe sci-ficton greier. Takk for svar på forhånd! Endret 8. desember 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er dumt du utelukkar science fiction, for du går då sannsynlegvis glipp av det beste skytespelet for PS2: Timesplitters 2, som byr på solid både ein- og fleirspelar, gode kontrollar, og bra grafikk. Det er frå samme gjengen som jobbar med Haze for PS3. Du kan finne nokre omtalar her. Kay Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Det er dumt du utelukkar science fiction, for du går då sannsynlegvis glipp av det beste skytespelet for PS2: Timesplitters 2, som byr på solid både ein- og fleirspelar, gode kontrollar, og bra grafikk. Det er frå samme gjengen som jobbar med Haze for PS3. Du kan finne nokre omtalar her. Kay Det har noe med smak å gjøre, jeg er ikke FAN av sci-fiction. Sci-Fiction er noe av det siste jeg kommer til å kjøpe. Takk for svar likevel Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva med Black da? Skal visstnok være veldig bra, har ikke spilt det selv da. Tror ikke det er sci-fi. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det fins ingen BRAE skytespill, det fins bare GODE skytespill.. James bond spill ? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hva med Black da? Skal visstnok være veldig bra, har ikke spilt det selv da. Tror ikke det er sci-fi. Har den 2 player som man kan spille mot hverandre? Ser bra ut... TAKK for svar. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Det fins ingen BRAE skytespill, det fins bare GODE skytespill..James bond spill ? samme det vel Jeg har 4-5 James Bond spill, og dt er fcka 2 player funksjon på alle utenom 1, og det er Nightfire, men den er ALTFOR gammel nå. Jeg vil ha et spill der man kan spille MOT hverandre. Takk for svar Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva med Black da? Skal visstnok være veldig bra, har ikke spilt det selv da. Tror ikke det er sci-fi. Har den 2 player som man kan spille mot hverandre? Ser bra ut... TAKK for svar. Det vet jeg ikke. Sjekk litt på nettet da vel Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg anbefaler Time Splitters 2 på det sterkeste, men det har elementer fra alle tider (derav navnet), også da litt sci-fi. Spillet har den morsomste multiplayeren noensinne. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hva med Black da? Skal visstnok være veldig bra, har ikke spilt det selv da. Tror ikke det er sci-fi. Har den 2 player som man kan spille mot hverandre? Ser bra ut... TAKK for svar. Det vet jeg ikke. Sjekk litt på nettet da vel skal sjekke:) Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg anbefaler Time Splitters 2 på det sterkeste, men det har elementer fra alle tider (derav navnet), også da litt sci-fi. Spillet har den morsomste multiplayeren noensinne. liker ikke sci-fi i det hele tatt... har aldri likt det. Lillebroren min liker det, kanskje derfor? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er ikke sikker men tror bf2 er til ps2(?) Lenke til kommentar
Olenoe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Test Time Splitters 2, er et av de beste 2players spillene på ps2 utenom Burnout 3. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 black er fett, men bare 1player Timesplitters er digg da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg anbefaler Red Faction, også 2ern. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg ville kjøpt Black, selv om det kun er 1-player... Men det er uansett det spillet jeg likte mest av de jeg hadde på PS2! Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg anbefaler Red Faction, også 2ern. Skal se nærmere på den imorra. Takk for svar Jeg ville kjøpt Black, selv om det kun er 1-player... Men det er uansett det spillet jeg likte mest av de jeg hadde på PS2! jeg skal kjøpe skytespill, bare for å spille mot broren min. så 1 player er ikke aktuelt...men takk for svar Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Test Time Splitters 2, er et av de beste 2players spillene på ps2 utenom Burnout 3. Får se da:) takk for svar. black er fett, men bare 1player Timesplitters er digg da Skal bare vente å se om det finnes noen flere....må tenke litt TAkk FOr SVar Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 HVa med Call of Duty 2 eller kanskje Socom? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 vis du liker black vill jeg anbefale killzone og veldig bra det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå