iNtensimilla Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei Har fått ødelagt Vistaen på et vis, så kommer ikke inn i OS, så jeg får ikke kjørt eRecovery, så hva skal jeg gjøre da? Har prøvd Alt-F10 greia, som skal kjøre recovery fra en skjult partisjon eller noe, men det fungerer ikke :\ Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Prøv å ringe supporten til den bærbare maskinen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Kan jeg kjøre Acer Vista eRecovery fra XP hvis jeg installerer det? Lenke til kommentar
MeepTheSheep Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Poenget er vel at man kan starte eRecovery hvis ..som i ditt eksempel, Vista konker ut ? Ser ikke no vits i at man bare kan kjøre recovery fra windows. Skal vel trykke på eRecovery tastene rett etter du har fått strøm på PCen ? Ikke i windows ? Kansje sjekke bios om det er slått av eller noe sånnt. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Poenget er vel at man kan starte eRecovery hvis ..som i ditt eksempel, Vista konker ut ?Ser ikke no vits i at man bare kan kjøre recovery fra windows. Skal vel trykke på eRecovery tastene rett etter du har fått strøm på PCen ? Ikke i windows ? Kansje sjekke bios om det er slått av eller noe sånnt. Prøvde under hele oppstart ja. Det var enabled i BIOS. Men, jeg tror jeg hadde i feil CD når jeg skulle gjøre det CD 2, når jeg skulle ha CD 1 tror jeg. Men, nå har jeg installert XP, og greier meg helt fint med det Blir vel til at jeg installerer Vista når jeg har fått igang XP, og bare lar det ligge til SP1 kommer Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Poenget er vel at man kan starte eRecovery hvis ..som i ditt eksempel, Vista konker ut ?Ser ikke no vits i at man bare kan kjøre recovery fra windows. Skal vel trykke på eRecovery tastene rett etter du har fått strøm på PCen ? Ikke i windows ? Kansje sjekke bios om det er slått av eller noe sånnt. Prøvde under hele oppstart ja. Det var enabled i BIOS. Men, jeg tror jeg hadde i feil CD når jeg skulle gjøre det CD 2, når jeg skulle ha CD 1 tror jeg. Men, nå har jeg installert XP, og greier meg helt fint med det Blir vel til at jeg installerer Vista når jeg har fått igang XP, og bare lar det ligge til SP1 kommer Du skal ikke ha i noen cd fordi installasjonen starter fra harddisk med f10 tasten,har du installert xp så har du ødelagt oppstart partisjon til erecovery fra harddisken og får ikke brukt den lenger. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Det fungerte ikke før jeg installerte XP uansett, så jeg har nok ikke gjort noe galt i å installere XP. Hvis denne partisjonen er borte, kan jeg legge den inn på nytt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå