Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer Aspire 7520, skjærte seg etter Windows Updatering, hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Hei

Fikk i dag en Acer Aspire 7520 som jeg brukte eRecovery disk på, og måtte installere drivere på nytt.

Skulle installere driver til webcamet, fikk beskjed om å restarte, og da ville den ikke boote. Den står bare stille med sort skjerm.

Hva skal jeg gjøre da?

Jeg har prøvd å boote fra recovery discen, men det går ikke. Gikk inn i bios, og var noe som het noe som D2D Boot eller noe, som sto beskrevet at var boot fra recovery disk. Dette skulle skje hvis jeg trykket Alt-F10 under POST, men det skjedde ikke noe når jeg gjorde det heller :\

Tips? Jeg vet at jeg kan installere XP og bruke det i steden, men jeg vil bruke Vista, den Vistaen jeg har.

Pcen skrudde seg på etter 15 minutter med loading eller noe, så installerte jeg Windows Update drivere, og restartet.

Da fikk jeg bruescreen etter atter en gang 15 minutter med loading. Så restartet jeg den, så kom den til "laster inn windows" liksom, så skrudde pcen seg plutselig av. OMG jeg er lei av den pcen nå. Er det mulig at det skal skje så mye piss? Ikke nok med det, men alt gikk skikkelig treigt når det fungerte, feks Live Messenger klikket hele tiden. Skyldes dette Vista?

Igjen, hva kan jeg gjøre? Jeg får ikke opp "Trykk en tast for å fortsette" med eRecovery Disc, og jeg får heller ikke satt på Acer Recovery Boot eller hva det heter(Eller det står i BIOS at det er på, og det står at jeg skal trykke ALT-F10 under POST, jeg gjør det, men ingenting skjer.

Forresten, hvis jeg kontakter Acer om dette, tror dere de kan hjelpe meg? Men det kan ta sin tid, så jeg vurderer å installere XP i mellomtiden. Men åssen installerer jeg det parrallelt med Vista? Er det bare å installere på samme partisjon, så skjer det ikke noe fukk?

Mvh. Eirik FS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...