Øystein.F. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jula er snart over oss, og med det kjem den tradisjonsrike spelmatiseringa av ein storslagen julefilm. Les mer Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Filmspill er aldri, eller svært skjelden bra. Har til gode å se et bedre spill enn Goldeneye til N64, når det kommer til fra film til spill! Forøvrig virker det fra anmeldelsen å bedømme at spillet lider av mye av det samme som filmen. Med mindre du har lest bøkene, går det for fort frem. Uten tid til å fortelle deg hva som skjer. Endret 8. desember 2007 av alaruz Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Finnes det noen demo til dette spillet? Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Finnes ikke demo nei. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kan ikke si jeg ble overrasket av karakteren. Synd, egentlig. Bøkene er så bra at de fortjener bedre enn dette. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kan ikke si jeg ble overrasket av karakteren. Synd, egentlig. Bøkene er så bra at de fortjener bedre enn dette. Enig. Bøkene er utrolig gode. Kanskje den beste fantasy-serien jeg har lest! Lenke til kommentar
koronag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kan ikke gamer boikotte film-spill da? Det ikke kommet et godt et siden Riddick. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kan ikke gamer boikotte film-spill da? Det ikke kommet et godt et siden Riddick. Vel, problemet er vel alle ungene som ønsker seg spillene siden de har sett filmen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg tror faktisk ikke jeg eier ett eneste spill som det føst ble laget film om... bruker som regel å være ganske fustrerende spill, for alt må gjøres "sånn" viss ikke blir d ikke som i filmen Lenke til kommentar
akerlian Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Utviklerene må jo på mange måter få et enormt tidspress på seg under et slikt prosjekt, noe som jeg vil tro har en del å si hvorfor de fleste film->spill er så dårlige. Jeg mister aldri helt troen på Shiny Entertainment.. kanskje de velger å lage noe helt på egene ben istede for alle disse tåplige film til spill-matiseringene. Kanskje en ny Sacrifice killer ? Gi dem Dave Perry tilbake ! Endret 10. desember 2007 av akerlian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg