Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skal kjøpe ny data/datadeler, og må ha ny prosessor. Ville dere valgt Intel Core 2 Quad Q6600, eller Intel Core 2 Duo E6850 ? Quad har jo fire kjerner, men 2,4 ghz. duo har 3,0 ghz og 2 kjerner. Hva ville dere valgt? Selv er jeg i tvil. Vil ha en prosessor som kan vare lenge, og til nye spill i fremtiden. Også viktig at den kan drive storspill som Crysis uten problem. Så hva sier dere? Lenke til kommentar
ultimate-gamer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skal kjøpe ny data/datadeler, og må ha ny prosessor. Ville dere valgt Intel Core 2 Quad Q6600, eller Intel Core 2 Duo E6850 ? Quad har jo fire kjerner, men 2,4 ghz. duo har 3,0 ghz og 2 kjerner. Hva ville dere valgt? Selv er jeg i tvil. Vil ha en prosessor som kan vare lenge, og til nye spill i fremtiden. Også viktig at den kan drive storspill som Crysis uten problem. Så hva sier dere? Quad er helt ekstrem. Ville valgt Quad'en uten tvil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skal kjøpe ny data/datadeler, og må ha ny prosessor. Ville dere valgt Intel Core 2 Quad Q6600, eller Intel Core 2 Duo E6850 ? Quad har jo fire kjerner, men 2,4 ghz. duo har 3,0 ghz og 2 kjerner. Hva ville dere valgt? Selv er jeg i tvil. Vil ha en prosessor som kan vare lenge, og til nye spill i fremtiden. Også viktig at den kan drive storspill som Crysis uten problem. Så hva sier dere? Quad er helt ekstrem. Ville valgt Quad'en uten tvil Ok! da blir det Core2Quad 2,4 ghz da takk! =D Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vis du har planer om masse spilling og vis du ikke skal overklokke så ville jeg nok valgt E6850. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vis du har planer om masse spilling og vis du ikke skal overklokke så ville jeg nok valgt E6850. Ahh :/ Men er det vanskelig og klokke en Quad2Core? Tenker å spille Crysis på fullt uten problemer. Gjerne gmod osv og Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er ikke vanskelig nei, du må bare lese litt om ting som omhandler overklokking vis du ikke har gjort det før. Husk at crysis krever ganske mye av skjermkortet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er ikke vanskelig nei, du må bare lese litt om ting som omhandler overklokking vis du ikke har gjort det før. Husk at crysis krever ganske mye av skjermkortet Det gjør det ja ? Men er det sånn at om jeg spiller mye Crysis, så vil skjermkortet bli ødelagt til slutt? eller ryke som dem sier? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skjermkortet blir ikke ødelagt av at du spiller for mye. Da må skjermkortet bli for varmt (over 110grader). Men bare så du vet det, du klarer ikke å dra crysis på fullt med 2*8800ultra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skjermkortet blir ikke ødelagt av at du spiller for mye. Da må skjermkortet bli for varmt (over 110grader). Men bare så du vet det, du klarer ikke å dra crysis på fullt med 2*8800ultra. Tenkte på 8800 gt Men hvorfor er bildene her ødelagte da? Altså røde striper og rosa prikker på skjermen etc? Utenom det går jo det og spille Hl2 og bf2 på den, så litt kjipt om det er kun en ny skjerm som trengs :s Er det noen måte jeg kan finne det ut på, annet enn og betale 1000 kroner for en ny skjerm? :O Lenke til kommentar
ultimate-gamer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Selv har jeg Core 2 Duo 2.40 GHz, med et nVidia 8800 GTS 320 MB, og kjører Crysis på 1680x1050 uten noe problemer. Helt klokkeklar grafikk. Endret 8. desember 2007 av ultimate-gamer Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Om du har Core 2 eller Core Quad spiller ikke så stor rolle for Crysis - det er skjermkortet(ene) som har klart mest å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå