Markus84 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei, Jeg våknet idag og gikk på badet og så meg i speilet , og da var høre øye rødt. Har aldri hendt før og har ikke skadet meg eller klødd noe spesielt. Noen som vet om dette her eller har hatt det før? Gjør ikke vondt. Er dette farlig eller går vekk etter tid? Takker for Svar Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Er ikke bare et sprengt blodkar? "Karene på øyets overflate har ofte tynne vegger som kan sprekke og forårsake en liten blødning. Det kan f.eks. skje i forbindelse med kraftig hoste men kan også komme helt av seg selv uten at man finner noen egentlig årsak annet enn at noen personer har tynnere karvegger enn andre. Det er ufarlig men kan se ille ut." quote lommelegen Les mer om øyet her. Endret 8. desember 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hm.. Sover du nok da? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fader. Dette fikk jeg også i går! Jeg så meg i speilet og der var det plutselig en del av øyet som blødde! Jeg har sovet lite i det siste, og er forskjøla, så nyser en del. Kanskje det er grunnen... Hva bør man gjøre?? Forsvinner det av seg selv? Gjør bittelitt vondt iblandt :S Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det kan jo være en infeksjon, noe alà det som skjedde med en kamerat av meg. Forresten, hvis du synes det er plagsomt å gå rundt med et rødt øye pga. "det skjønnhetsmessige", kan jeg anbefale "Clear-eyes" som fåes kjøpt på apoteker og helsekostforretninger. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det høres absolutt ut som ett blodkar som har sprengt ja. Har skjedd med med fere ganger etter å¨ha vert syk med kraftig hoste eller spysyke f.eks som har gjort jeg har anstregt meg mye. Det gjør ikke vondt men ser helt forjævlig ut Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Som de fleste nevner her, så er det nok sprengt blodkar. Det hadde nok vært ti ganger verre hadde du stått opp og ikke sett noe i det hele tatt. Men det er vel neppe farlig, ta det helt med ro. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Takk for svar =) Var hos legen. Han sa det var sprengt blodkar ja. Går over etter ca en uke. Ser stygt ut ass Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har du drukket alkohol? Jeg får alltid røde øyne dagen etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå