sakura Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tror jeg har spurt om dette i en annen tråd, mendrister meg til å prøve igjen. Hvert år synes jeg det er koselig å lage julekort og luer i denforbindelse på hvilket program/metode som egner seg best. Er det noen som kan komme med anbefalinger og eller lettfatelige tips så har det hvert fint. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Mange fotobutikker tilbyr ferdige maler, så du bare leverer ønsket bilde, og får det skrevet ut med et felt på den ene siden evt. med motiv, og en plass der du evt kan skrive en hilsen. Noen tilbyr også mapper man kan sette bildene inn i. Programmer til "hjemmebruk" kjenner jeg ikke til, men det er nok dyrere å skrive ut egne julekort enn å få fotobutikken til å gjøre det for deg. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Et veldig bra program er Swift Publisher 2. Du kan kjøpe det Mupromo.com Dette programmet lar deg raskt og enkelt lage brosjyrer, tidsskrift, plakater, og annet. Jeg driver å lage julekort nå med dette programmet NB: Det støtter kun Mac! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå