johanjr Skrevet 7. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 Vurderer å bytte inn min Bærbare P4 som bråker som et h... i en Mac. Noen som vet noe om støynivået på disse maskinene? På forhånd takk Lenke til kommentar
macrules Skrevet 7. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 Støy på bærbar mac? Ukjent begrep.... Hvilken støy? Du bør ta en tur inn i en mac-butikk å teste/høre. Du blir sikkert fornøyd! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 http://www.dinside.no/php/art.php?id=85089 mac lager også pc-støy, dog ikke av hårføner-type Lenke til kommentar
^Nikon Skrevet 7. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 Har selv en PowerBook G4, og under ekstreme forhold (for eksempel om sommeren når det er svært varmt) har jeg opplevd at viften bråker som en hårføner. Opplevde det noen ganger i sommer når det var på det varmeste og maskinen hadde stått på en stund. Etter det har jeg ikke hatt problemer med støy. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 8. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2003 Støy er ikke er problem på bærbare Macer. De har en vifte som slår seg på for fullt, hvis det blir for varmt. Dette skjer ved intenst bruk over mange timer. Min PowerBoko slår på denne viften kanskje etter 2-3 timers spilling. PowerMacene er derimot rimelig støyende nå, men dette har jo noe med at de har dual prosessorer. iMacene støyer svært lite, mens eMac støyer litt mer Kristoffer Lenke til kommentar
max- Skrevet 9. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har nettop kjøpt en brukt powerbook G4 400 MHZ er kjempefornøyd, den er desuten helt lydløs nesten hele tiden beste maskinen jeg noen gang har hatt! Slår min 800 Mhz p3 8) Har nettop switcha og jeg anbefaller mac på det sterkeste :wink: Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 Kjøp deg værsting modellen av G4 , med den nye store skjermene www.apple.com perfekte Macs:) Do not under estimate the power of the MAC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå