konduktans Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Først og fremst: er det vanskelig å sette opp SLI? Og så: Hva er best av 2x GTS 640 og 2x GT 512? Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vet ikke om det er vanskelig, har aldri gjordt det. Men jeg vet at 2x GT er mye bedre enn 2x GTS Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vet ikke om det er vanskelig, har aldri gjordt det. Men jeg vet at 2x GT er mye bedre enn 2x GTS bedre enn nye typen gts også? (g92) Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nye GTS er jo bedre enn GT, så da kan man vel plusse 2+2 og skjønne at to nye GTS er bedre enn to GT. Lenke til kommentar
Mukhia Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Vet ikke om det er vanskelig, har aldri gjordt det. Men jeg vet at 2x GT er mye bedre enn 2x GTS bedre enn nye typen gts også? (g92) Først og fremst: er det vanskelig å sette opp SLI? Og så: Hva er best av 2x GTS 640 og 2x GT 512? Vil nokk tro han mener GTS 640MB. EDIT : Og ja 2x 8800GT 512MB yter bedre enn 2x8800GTS 640MB Endret 8. desember 2007 av Divisor Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hvor mye koster nye GTS a? Er de kommet i salg enda? Lenke til kommentar
Mukhia Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvor mye koster nye GTS a? Er de kommet i salg enda? Er ikke helt sikker på hva den koster men jeg villet tro at det kommer til å koste fra 2500-4000. Den er ute 11 desember utifra hva jeg har lest. Her er noen nettbutikker som har bestilt det hvertfall. Link Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 https://prisguiden.no/fritekst_sok....=&pricemax= Er det den nye GT? Lenke til kommentar
Mukhia Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Niks, nye versjon av 8800GT har ikke kommet enda. Den du ser på er den gammle. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Men det står jo G92?? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ny versjon av 8800GT? Eller roter dere litt med GT og GTS-betegnelsene her? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Nei. G92 er vel den nye standarden? Og det står G92 på GT kortet! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det har bare vært et 8800GT, det med G92-kjerne. 8800GTS finnes i to utgaver, et med G80 (jeg har et slikt selv) og et med G92-kjerne. Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 For å svare litt på spørsmålet om SLI så er ikke det vanskelig i det hele tatt. Det du trenger er et hovedkort hvor det er et nVidia SLI merke på eska. Det står under utvidet info om hk støtter SLI-teknologi. Selv om det fins 2 PCIexpress sloter på et hk trenger det ikke støtte SLI. Det kan også støtte ATI's CrossFire eller ingen av delene. 650i og 680i hovedkortene er sikre vinnere. Disse er det nVidia som leverer brikkesettet på og da støtter de som regel SLI. Et greit kort er XFX 680i LT (LT utgaven er billigere enn storebror). Jeg bruker denne selv og kjører XFX GeForce 8800 GTX i SLI. Det du bør tenke på er at 8800 kortene i alle versjoner og benevninger er store og utvikler en del varme. Godt kabinett med god luftstrøm er viktig når du putter to ganske store, varme kort inn i det. Kortene plasseres i hver sin PCIexpress slot og kobles sammen med SLI bro som følger med hovedkortet. Når du starter windows og drivere er innstallert vil du få beskjed av windows om at muligheten for SLI er tilgjengelig. Trykk da på boblen og du kommer til nVidia kontrollpanel hvor du velger "enable SLI" eller det samme på norsk avhengig av OS. Restart maskinen (får du beskjed om) og du er klar. For å bruke flere skjermer må du deaktivere SLI siden SLI ikke støtter mer enn en skjerm på samme tid. Håper dette hjelper litt Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hjertelig, pondus! Nå fikk du visket ut tvilen min! Jeg antar at drivere finnes på Nvidia sin hjemmeside, så det er sikkert ikke noe problem... Så nå er det bare å spare alt jeg klarer, så blir det pc på nyåret!=D -Emil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå