SupraTurbo Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ha oppgradert pc min me blant annet nytt skjermkort, minne, cpu, hovedkort og psu. Det viktigste: Geforce 8800 GTS og en AMD Athlon 6000+ Med dette instalert tenkte jeg og prøve blanr annet crysis og splinter cell double agent. Begge gikk fint å installere og starte opp. Men etter introene, selve loadingen til de første levelene så opplever jeg det samme på begge spillene. Grafikken går over til gjennomsiktig skygge, vanskelig å forklare men, det virker som omrisset av objekter er der men jeg ser altså bare bakgrunnen i spillet... Noen som skjønner hva jeg mener og har noen ide? Kjører med direct x 9c Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har du oppgradert til de nyeste driverne? Lenke til kommentar
SupraTurbo Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Har du oppgradert til de nyeste driverne? Jess. Har de nyeste fra nvidia.. Prøver også å legge inn direct x 10 men får ikke til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå