Gå til innhold

COD4 Downloading settings...

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hva i helvete? Jeg skulle spille litt COD 4 mw mp idag, og når jeg skal logge på så kommer det "Downloading game settings..." og hvert 15 sekund elns kommer det en sånn intens pipe lyd.

Hva skjer? Funka fint igår. Nettverket funker, og alt av kabler er i.

Kan det ha noe og si at jeg gikk på Prestige mode igår? Kom i lvl 3-4 før jeg slutta av. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva i helvete? Jeg skulle spille litt COD 4 mw mp idag, og når jeg skal logge på så kommer det "Downloading game settings..." og hvert 15 sekund elns kommer det en sånn intens pipe lyd.

Kan det ha noe og si at jeg gikk på Prestige mode igår? Kom i lvl 3-4 før jeg slutta av. :S

Nei. Hvis du sjekker ut alle andre cod-tråder på forumet her, ser det ut som alle har problemer. Til og med nettsiden til infinity ward er nede.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Nei. Hvis du sjekker ut alle andre cod-tråder på forumet her, ser det ut som alle har problemer. Til og med nettsiden til infinity ward er nede.. ;)

Aha. http://www.charlieoscardelta.com/ageconfirm.php ? Den er jo helt fin den da :ohmy:

Men vet du hva jeg kan gjøre? Var jo dobbla xp denne helga :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hva er det som skjer nå a, fler som har samme problem?

I hele går kveld og i hele dag har jeg ikke fått spilt noe Call of Duty 4 online siden når jeg trykker på "find game" så kommer det opp "downloading game settings..." og sånn holder det på i evigheter! Skjønner ikke, jeg har aldri hatt dette problemet før! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...