m-momr Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hey får ikke kismet til og fungere, finnes det noen enkel installasjons guide for de som ikke har så veldig mye erfaring om linux? har sett på hjemmesiden dems men får forskjellige feilmeldinger etterhvert som jeg følger guiden, så det virker som om det er noe annet som er feil. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hvilken guide følger du og hvilke feilmeldinger får du? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 jeg fikk det til nå, var noe mer source i kismet.conf fungerer nå Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) men det ser ikke ut som det virker så bra, kismet er oppe og kjører men det virker som om den ikke fanger opp mange pakker. virker som når jeg kjører BackTrack fra livecd plukker den opp mange flere pakker. jeg har en ibm t42 med atheros wlan chipset tror jeg. kismet i backtrack sier "locking atheros to channel" og i FC7 sier den "locking orinoco to channel" siden jeg har fulgt denne guiden http://wirelessdefence.org/Contents/Installingkismet.htm takker for svar EDIT: rart rart rart ser ut til og virke bedre nå, endre source: madwifing_ag,wifi0,atheros Endret 8. desember 2007 av m-momr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå