Gissan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Den ultimate jobben for en gutt mellom 14 - 18 år er uten tvil avløyser. Lønnen er bra og du vil få en del mer ansvar en butikkjobbene. Vær aktiv med å lese lokalavisen så er det alltid noen som trenger litt ekstra hjelp på gården.Selv om det å jobbe som avløyser kan virke nokså harry for mange, men det er en jobb til å anbefale! Var selv avløyser i 4 år, men måtte slutte pga studier. Lykke til! For deg, kanskje, men ikke for alle. Det er greit det bygutt:) Ikke langt fra noen bygutt, men det er ikke dermed sagt at jobb som "avløyser" er den ultimate jobben for meg. Trives godt i butikk jeg, og ville ikke valgt å jobbe på gård fremfor jobben jeg har i dag. Lenke til kommentar
Bergch Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Den ultimate jobben for en gutt mellom 14 - 18 år er uten tvil avløyser. Lønnen er bra og du vil få en del mer ansvar en butikkjobbene. Vær aktiv med å lese lokalavisen så er det alltid noen som trenger litt ekstra hjelp på gården.Selv om det å jobbe som avløyser kan virke nokså harry for mange, men det er en jobb til å anbefale! Var selv avløyser i 4 år, men måtte slutte pga studier. Lykke til! For deg, kanskje, men ikke for alle. Det er greit det bygutt:) Ikke langt fra noen bygutt, men det er ikke dermed sagt at jobb som "avløyser" er den ultimate jobben for meg. Trives godt i butikk jeg, og ville ikke valgt å jobbe på gård fremfor jobben jeg har i dag. Greit det:) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Den ultimate jobben for en gutt mellom 14 - 18 år er uten tvil avløyser. Lønnen er bra og du vil få en del mer ansvar en butikkjobbene. Vær aktiv med å lese lokalavisen så er det alltid noen som trenger litt ekstra hjelp på gården.Selv om det å jobbe som avløyser kan virke nokså harry for mange, men det er en jobb til å anbefale! Var selv avløyser i 4 år, men måtte slutte pga studier. Lykke til! Hva er avløyser? Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 avløyser? det er han som gjør slik at melken kommer i butikken så jeg kan slite med og stable det i et frysende rom! heehe Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 ohh god.. hater ica jobben.. har begynnt og bli syk nå.. var bra i starten men ble bare værre og værre.... jeg hater jobben min!!!!! er det bare og slutte? får jeg ferie pengene utbetalt da? noen som har noen forslag som får meg til og trives mer kanskje? har tjent 11 tusen kroner så er ikke noe galt med pengene... Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 be om mindre arbeid, ta en dag i uka, annen hver lørdag og du kan jo vikariere. eller du kan jo slutte, så tror jeg du bare trenger å jobbe en måned ettter at du sier opp tror jeg`? er faktisk keen å jobbe i matvarebutikk jeg. tror ikke du finner noe interessant arbeid på denne alderen for å si det sånn:P kanskje du er heldig så får du jobbe i noe mer praktisk, men regn med å starte nederst som "løpegutt" eller hvis du liker barn så jobb på sfo. få ut det barnslige i deg vet ikke jeg, har jobba som vikar på norsk teknsik museum. morsomt nok, men måtte vøre 20 for fast jobb Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det lureste (som jeg tror) er å se i lokalavisen og selfølgelig Gå rundt å spørre på butikker i nærheten. Er selv 15 (16 i mai) og tjener 75 kr/t, på det meste tjener jeg nærmere 5k i uka. Men jobber kun når de har bruk for meg (Sjeldent). Det glemte jeg Må jo si hva jobben går ut på Jobber som hjelpegutt for de www.bjsi.no Altså bærer jeg mye og lange arbeidsdager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå