tOREEE Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Heisann! Skal kjøpe meg en ny mp3 spiller snart, ivertfall ønske meg en til jul. Den bør helst ha flashminne, da jeg skal bruke den til å stå på ski med, jogge osv. At den har mulighet for spillelister er et must! Ellers så bør den være liten, ha equalizer (helst med presets), ha god lyd, og minst 2gb med minne. Så billig som mulig bør den være også! Vil nødig betale mere enn 500kr. Mvh, MEG! Lenke til kommentar
SRD Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Høres ut som Creative Zen Stone Plus Link Creative.com Sansa Clip Her er noen flere Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Takk for svar! Ja, Creative Zen Stone Plus ser bra ut. Får man kjøpt på et slikt clip eller noe så man får festet det en plass? Hvordan er lyden og slikt i Sansa Clip? Endret 9. desember 2007 av torenym Lenke til kommentar
SRD Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Takk for svar! Ja, Creative Zen Stone Plus ser bra ut. Får man kjøpt på et slikt clip eller noe så man får festet det en plass? Hvordan er lyden og slikt i Sansa Clip? 1. Jepp Armband and skin Keychain Case Silicone Skin Når det gjelder lyden på Sansa Clip så vet jeg ikke. Men her er en test: Link Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Så jo forsåvidt fint ut med Zen Stone Plus, men jeg kan ikke se jeg så noe clip? Edit: My bad, silikongreia hadde det! Endret 9. desember 2007 av torenym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå