Gå til innhold

Angående talentprogrammet på tv2 i januar

veluci

Anbefalte innlegg

hei...

nå er det slik att eg prøver og melde meg på det programmet. men hver gange eg sender inn søknad, så får eg opp sånn server feil error opplegg, så eg får ikke sendt inn søknaden... dette er veldig irriterende da.. vill melde meg på... noen som vet hva eg kan gjøre???Her er linken til søknad skjemaet.. håper noen kan hjelpe meg da:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv med en annen browser/vent.

Hva er ditt talent, egentlig? :)

Carl :)

annen browser??? hehe.. skjønte ikke den helt.. angående talentet mitt, så kan eg godt poste link til film, til det eg kommer til og gjøre.. eller er jo litt forbredet siden den gang da, i og med att det er en stund siden filmen ble laget

Lenke til kommentar

HER er linken BTW. håper dere ikke fikk for store forventninger i og med att eg ventet:P sorry den dårligge kvaliteten. men gadd ikke ligge ut bedre der grunnet tregt internett

Edit: kom gjerne med kommentarer. dette er foresten en stund siden, så er litt bedre no da

Endret av veluci
Lenke til kommentar

Jasså, du spiller også innebandy? :)

Jeg går utifra at du har en zorro-kølle? Eller har du bare bøyd en vanlig kølle? Til de som ikke vet: disse har mye mer bøyd ende, og et lite hull som ballen passer inn i, slik at å "zorre" (slik som han gjør i filmen) ikke skal bli så vanskelig.

Stilig om du kan variere litt, slik som denne fyren :)

Lenke til kommentar

fikk nylig en zorro kølle. men køllen eg bruker i den filmen der er fullt lovli i kmaper, så er ofte morro å spille kamp da:P

Satan, 1337-skillz i innebandy, faktisk... var ikke så rent lite skillz der heller.

Men den kan jo gå videre, med tanke på at du har blitt bedre siden den gang!

Hvor lang tid tok det å bli så sinnsykt god med ball?

BTW, du kunne ikke spilt for laget vårt i skoleturneringen :wee: ?

hehe. har tatt sin tid kan eg si det. fant ut tidlig att eg skulle begynne med dette i stedet for fotball, så da bare ble det slik

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...