veluci Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hei... nå er det slik att eg prøver og melde meg på det programmet. men hver gange eg sender inn søknad, så får eg opp sånn server feil error opplegg, så eg får ikke sendt inn søknaden... dette er veldig irriterende da.. vill melde meg på... noen som vet hva eg kan gjøre???Her er linken til søknad skjemaet.. håper noen kan hjelpe meg da:P Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Prøv med en annen browser/vent. Hva er ditt talent, egentlig? Carl Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva er ditt talent, egentlig? Hva har talent med saken å gjøre? Det er ikke akkurat sånn at man må være flink til noe for å bli vellykket. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva er ditt talent, egentlig? Hva har talent med saken å gjøre? Det er ikke akkurat sånn at man må være flink til noe for å bli vellykket. Haha.. Jo i den konkurransen der så er det hele poenget. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Haha.. Jo i den konkurransen der så er det hele poenget. Jeg må ha misforstått. Jeg skylder på TV2. De har servert crap de siste årene under samme konsept. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Prøv med en annen browser/vent. Hva er ditt talent, egentlig? Carl annen browser??? hehe.. skjønte ikke den helt.. angående talentet mitt, så kan eg godt poste link til film, til det eg kommer til og gjøre.. eller er jo litt forbredet siden den gang da, i og med att det er en stund siden filmen ble laget Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Browser er det engelske ordet for nettleser. Altså du kan prøve å åpne siden i for eksempel Firefox eller Opera. Og post gjerne link til video så vi kan se talentet ditt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Lurer på om dommer'ne ser på "å kunne sitte i ro i flere timer uten å gjøre noe som helst", som et talent :o Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Lurer på om dommer'ne ser på "å kunne sitte i ro i flere timer uten å gjøre noe som helst", som et talent :o Antagelig ikke, ettersom de sitter på ræva hele dagen-_- Endret 8. desember 2007 av Joney Lenke til kommentar
veluci Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) HER er linken BTW. håper dere ikke fikk for store forventninger i og med att eg ventet:P sorry den dårligge kvaliteten. men gadd ikke ligge ut bedre der grunnet tregt internett Edit: kom gjerne med kommentarer. dette er foresten en stund siden, så er litt bedre no da Endret 8. desember 2007 av veluci Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 DU ER SYK VELUCI SYYK! ingen regler i hva en melder seg på som? melder meg på som spammer =) wee! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 DU ER SYK VELUCI SYYK! ingen regler i hva en melder seg på som? melder meg på som spammer =) wee! hehe. syk håper eg ikke att eg er. men nei, er ingen regler. så lenge dommerene liker det å publukum, så er alt tillat. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Satan, 1337-skillz i innebandy, faktisk... var ikke så rent lite skillz der heller. Men den kan jo gå videre, med tanke på at du har blitt bedre siden den gang! Hvor lang tid tok det å bli så sinnsykt god med ball? BTW, du kunne ikke spilt for laget vårt i skoleturneringen ? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jasså, du spiller også innebandy? Jeg går utifra at du har en zorro-kølle? Eller har du bare bøyd en vanlig kølle? Til de som ikke vet: disse har mye mer bøyd ende, og et lite hull som ballen passer inn i, slik at å "zorre" (slik som han gjør i filmen) ikke skal bli så vanskelig. Stilig om du kan variere litt, slik som denne fyren Lenke til kommentar
veluci Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 fikk nylig en zorro kølle. men køllen eg bruker i den filmen der er fullt lovli i kmaper, så er ofte morro å spille kamp da:P Satan, 1337-skillz i innebandy, faktisk... var ikke så rent lite skillz der heller. Men den kan jo gå videre, med tanke på at du har blitt bedre siden den gang! Hvor lang tid tok det å bli så sinnsykt god med ball? BTW, du kunne ikke spilt for laget vårt i skoleturneringen ? hehe. har tatt sin tid kan eg si det. fant ut tidlig att eg skulle begynne med dette i stedet for fotball, så da bare ble det slik Lenke til kommentar
veluci Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 for noen dager siden, så fikk eg da invitasjon til audition til dette programmet, men idag kom eg over dett HER her på tv2.no utroli stili:P ble litt paff Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Stilig! Lykke til Veluci! Hold oss oppdatert. Når starter programmet på TV forresten? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Stilig! Lykke til Veluci! Hold oss oppdatert. Når starter programmet på TV forresten? er ikke helt sikker, men det begynner begynnelsen av januar rundt i hele landet. selve auditionene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå