mungo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har noen spørsmål: 1. Hva betyr de forskjellige fargekodene på SB Live! utgangene (svart og grønn og oransje) ? Alle fargene er svart (lyd 2: null lyd) grønn (lyd1: lyd) rosa (mik inn) blå (line-in) oransje (Dig out/lyd3) Hvor skal sub-, senter-, front- og bak-høyttalerne kobles til? 2. Holder det å sette opp i lydinnstillinger at jeg bruker 5.1 oppsett for å få lyd fra alle utgangene (unntatt min inn og line-in? 3. Finnes det en brukermanual i PDF-format til dette kortet? 4. Hvorfor er jeg så grønn på lydkort når jeg kan så mye annet om PC??? (tror jeg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Engelsk manual as requested... http://home.online.no/~jonebh/english.pdf Lenke til kommentar
mungo Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Har nå funnet ut ALT jeg trenger å vite om SB Live! Brukte bare Soundblaster Surround Mixer for å få lyd der jeg ville. Fant forresten manualen på norsk på Creatives sider. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå