jarvoll Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, ante ikke i det hele tatt at Tatooine er et enkelt sted. Visste noen andre dette? Bør sies forresten at jeg elsker SW, men dette er jo litt... vel, jeg vet ikke. Rart, også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, ante ikke i det hele tatt at Tatooine er et enkelt sted. Visste noen andre dette? Bør sies forresten at jeg elsker SW, men dette er jo litt... vel, jeg vet ikke. Rart, også. Man må jo få inspirasjon fra et sted da. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Synes det er bra at man bruker litt ekte steder, istedenfor å bruke sånne egenlagde studio ting Endret 9. desember 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 WHAT?!? This is an outrage! I demand my 12 dollars back! SCANDAL! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 WHAT?!? This is an outrage! I demand my 12 dollars back! SCANDAL! Haha, rimelig enig der. Makan til meningsløs kritikk skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 ..Og Endor er det hebraiske navnet på en by omtalt i Bibelen, og alvenes navn på Midgard på quenya i Ringenes Herre. Holy shamrocks, Batman! To the batmobile! Smithers, release the hounds! http://starwars.wikia.com/wiki/Endor#Origins Lenke til kommentar
jarvoll Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Morsomt. Det var et lite sjokk bare. Mener ikke at det gjør noe i det hele tatt til filmene, eller at jeg skal få mine 12 dollars tilbake. Endret 9. desember 2007 av jarvoll Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nå mistet jeg all respekt for George Lucas. Om det kommer nye SW-filmer skal jeg boikotte hele sulamitten. Noen som vil kjøpe alle SW DVDene mine? Jeg skal uansett aldri se de igjen.. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Enda mindre original? Get outta here! Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nå mistet jeg all respekt for George Lucas. Om det kommer nye SW-filmer skal jeg boikotte hele sulamitten. Noen som vil kjøpe alle SW DVDene mine? Jeg skal uansett aldri se de igjen.. Har du sett Star Wars Holiday Special? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Nå mistet jeg all respekt for George Lucas. Om det kommer nye SW-filmer skal jeg boikotte hele sulamitten. Noen som vil kjøpe alle SW DVDene mine? Jeg skal uansett aldri se de igjen.. Har du sett Star Wars Holiday Special? ..The pain... The.. pain... SW Holiday Special er lidelse i filmformat. Endret 10. desember 2007 av Eldritch Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Lucas er mindre orginal en du egentlig tror.. mye av Star Wars er stjelt fra DC comics spesielt "New Gods" eneste han har gjort er byttet navnene .. "The Source" ble "The Force".. Darkseid ble Darth Vader.. men han brukte fortsatt darkseid da som "The Dark Side" Byttet ut Orion med Luke, Highfather er tylig inspirasjonen til Obi-Wan osv osv osv osv Death Star ligner tilogmed på Apokolips.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Synes det er bra at man bruker litt ekte steder, istedenfor å bruke sånne egenlagde studio ting Nå er det ikke filmet der da...hele plassen du ser på filmen ER studio laget...så må nok skuffe deg der. Endret 11. desember 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lucas er mindre orginal en du egentlig tror.. mye av Star Wars er stjelt fra DC comics spesielt "New Gods"eneste han har gjort er byttet navnene .. "The Source" ble "The Force".. Darkseid ble Darth Vader.. men han brukte fortsatt darkseid da som "The Dark Side" Byttet ut Orion med Luke, Highfather er tylig inspirasjonen til Obi-Wan osv osv osv osv Death Star ligner tilogmed på Apokolips.. Så han har blitt inspirert av noen tegneserier? Han er mindre original av den grunn? Han har skapt et eget univers, samma om det er basert på andre ting. Det han har gjort er originalt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Han har også blitt inspirert av Shakespeare og Kurosawa. Likevel er det han har gjort spektakulært og han fortjener all rosen han har fått. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Absolutt alle som har skapt noe innen litteratur, musikk, film osv har hentet inspirasjon fra ett eller annet sted. Om man er i flisespikkehumør så kan man konkludere med at det ikke finnes noen originale kunstnere. Men det er også det som heter å ta ting ut av sin sammenheng. Eller å definere en helhet utifra kun en bit av puslespillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå