toazty Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 lurte litt på om det går ann å kjøpe land områder i sahara.. tenke jeg skulle kjøpe meg 2*2 km med land... , så lurte jeg litt på hvordan jeg skal gå frem for å finne ut dette.. noen som har peiling? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 10 kroner km2. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 ?? jahvel? hvordan kom du frem til det? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hehe! Var jo bare en kødd. Hvem eier egentlig Sahara? Google;Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Sahara Endret 8. desember 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 tenkte eg sko kjøpa i vest sahara.. menne.. lure egentlig på kossen eg ska gå frem for å finna ut detta... hmm.. får sova på det.. kanskje eg våkne opp med ein lys ide i morgen Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vil du ikke heller kjøpe den deg en hel øy? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kan jeg spørre hva du skal med 2*2 km land i Sahara? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det hadde vært smart å kjøpe 10mål og så bygge ut hele sjieten med solceller.. Så lager du en evig lang skjøtekabel fra sahara og til huset ditt.. Voila, masse strøm Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det hadde vært smart å kjøpe 10mål og så bygge ut hele sjieten med solceller.. Så lager du en evig lang skjøtekabel fra sahara og til huset ditt.. Voila, masse strøm 1. 10 mål med solceller koster helt sykt mye. 2. Solceller tåler sansynligvis ikke alle sandstormene. 3. En så lang kabel er helt sykt dyrt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hmm... Det er ikke rom for litt ironi her nei.. daså.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hva pokker skal du med det? ha et egent dakar race? ^^ Lenke til kommentar
goggys Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hva pokker skal du med det? ha et egent dakar race? ^^ Kameloppdrett. Kjenner mange som har hatt stor suksess, og har blit millionærer med kameloppdrett. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tja, jeg ville gjerne hatt muligheten av å skryte av min eiendom i Sahara, ikke alle som har det. Lenke til kommentar
SAGecko Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tja, jeg ville gjerne hatt muligheten av å skryte av min eiendom i Sahara, ikke alle som har det. Det aa kjoeppe eiendom i Sahara, ro jo ikke noe problem. Sahara, er en oerken og er delt av en haug med land. Soek etter et eiendoms firma i et av landa saa kommer du nok fram til at meste parten av Sahara are statelig eid, mens det er steder der du kan kjoepe. Kunne ikke tenkt meg noe mer ubrukelig some 2*2 km i Sahara...... Men ja det er jo din sak. Hvorfor ikke gi penga til meg saa kjoeper jeg det for deg Sender deg bilde av sanda og et papir som er verdiloest ))))) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kjøp deg sandpapir istedet HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAHA!!! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det hadde vært smart å kjøpe 10mål og så bygge ut hele sjieten med solceller.. Så lager du en evig lang skjøtekabel fra sahara og til huset ditt.. Voila, masse strøm 1. 10 mål med solceller koster helt sykt mye. 2. Solceller tåler sansynligvis ikke alle sandstormene. 3. En så lang kabel er helt sykt dyrt. herregud er du dum? Du må jo skjønne at han ikke er seriøs? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kjøp deg sandpapir istedet HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAHA!!! Skal jeg le...eller gråte? Fordi den var dritbra. :!: Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hva skal du med land i sahara? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) hva skal du med land i sahara? Dyrke Solcellepanel sa han. Edit: Wups. Var ikke han som sa det. Endret 8. desember 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 av en elleranne grunn vill jeg og kjøpe meg land i sahara nå :/ erklere det som egen stat og ha serverparket til the pirat bay der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå