hitokiri Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå har vi trukket ut vinnerne av de sju første julekalenderlukene. Les mer Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå har vi trukket ut vinnerne av de sju første julekalenderlukene. Les mer Woho, endelig vant jeg noe, også en flott Creative Zen da gitt. Nå får jeg bare håpe min adresse når frem til Marius, siden min ISP blir blokket i hyttogpine pga. spammere. Flotte premier, takk for spilleren.... Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Woho, endelig vant jeg noe, også en flott Creative Zen da gitt. Gratulerer! Gøy å høre! ..men seriøst.. ..i år SKAL jeg vinne. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Woho, endelig vant jeg noe, også en flott Creative Zen da gitt. Gratulerer! Gøy å høre! ..men seriøst.. ..i år SKAL jeg vinne. Sier det hvert år jeg, men like umulig hver gang. Fortsatt sjokkskadet etter å ha vunnet, og jeg som nesten hadde gitt opp å vinne noe.......... Endret 8. desember 2007 av Ourasi Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Utrolig mye jenter som vinner her, hehehe;) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer til dere som allerede har vunnet! Men vær litt kule nå da. Jeg vil se en Laland som vinner! Lenke til kommentar
iskya Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bare menn som vinner jo Lenke til kommentar
Oluu Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå er vel også majoriteten av leserne her menn Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det noen aldersgrense på denne konkuransen her? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Åhr! hadde en god følelse på at jeg skulle vinne LG ku990! hehe men neida =) Gratulerer dere som vant =) kjekk måte og starte juleferien på! Lenke til kommentar
glosi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kommer det en konkurranse på Neonode N2? Har så lyst til å vinne den Lenke til kommentar
millad Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ney Vinner aldri bingo/lotto/ eller julegave mobil:( Gratulerer til de som vant ! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 amobil; hvor mange er med i konkurransene i gjennomsnitt pr. dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg