leddja Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har flere ganger poppet innom min lokale Statoil stasjon og har fått øye på et snasent kjøleskap for Energidrikken "Burn" Kjøleskapet har plass til 24bokser og har Burn decor på utsiden. Så her er det jeg lurer på.... Hvor i verden får man tak i ett sånnt? Greier ikke finne det på nettet uansett hvor jeg leter. Finner det ikke under kjøleskap, cooler, minibar artikler etc. Fant ikke engang på Coca-Cola sin hjemmeside (siden de produserer Burn) Rykter sa at Komplett solgte de over en periode, men jeg finner ikke no info at det har blitt gjort, eller at de selger enda... Etter all kaldsvetting og desperat leting blir vel utveien finnlands hette og vannpistol, storme statoil og bøffe kjøleskapet Noen, noen, noen andre! Må vel vite hvor?? Sitter å biter negler og venter på svar Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hmm... vel det er jo fullt mulig at de IKKE er i salg til privatpersoner, for mange varer jo det, og som du sier er de laget for et produkt som Coca-Cola company lager, så det er godt mulig de bare er tilgjengelig via Coca-Cola for dem som videreselger deres produkter. Jeg har selv aldri sett elelr lagt merke til det du snakker om, så jeg kan egentlig ikke hjelpe mer enn det. Du kan selvfølgleig bare se om du får telefonnummeret til sjefen på Statoil stasjonen du nevnte og høre med ham hvor ham fikk det fra. Kanskje om han/hun er en hyggelig person kan du til og med bli enige om å få kjøpt en gjennom Statoil ved midnre det er noen regler som skulle forhindre det. Lykke til med jakten. Det høres i grunn ut som et kult kjøleskap som hadde vært greit å ha dersom det er noenlunde kompakt Boks-Cola for the win! -Stigma Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 ring coka cola norge og forklar dem situasjonen. Lenke til kommentar
Komizata Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fant en på finn.no... http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23242241 Lenke til kommentar
erlingki Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg har et sånt, regner med du mener det firkantede med lyslogo i døra, og ikke det runde i annonsen.... Fikk det på en uteplass helt ubrukt, da de ikke fikk bruk for det. Tror ikke de er for vanlig salg på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå