john_a Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Lurer på om noen har erfaringer med dette hovedkortet. Vurdere å enten kjøpe dette kortet eller a7n8x deluxe. Støtter begge de nye barton-prosessorene? Jeg begytne å vurdere msi-kortet pga det har innebygget grafikkort. Jeg vet at det er dååårlig, men det er umulig dårligere enn mitt ati rage fury!!! Er det noen store forskjeller mellom kortene? Jeg trenger råd!!!! hjelp..... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 På A7N8X er det nForce2-chipset. Fordelen med dette er Dual DDR, og dagens skjermkort er heller ikke så dyre. Ta f.eks. dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Veldig fin pris på et bra skjermkort. Lenke til kommentar
john_a Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Fint skjermkort, men jeg har rett og slett ikke råd nå! Jeg må kjøpe det senere, og da er det kjekt å ha et litt nyere i mellomtia? Er det ikke? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Lurer på om noen har erfaringer med dette hovedkortet. Vurdere å enten kjøpe dette kortet eller a7n8x deluxe. Støtter begge de nye barton-prosessorene? Jeg begytne å vurdere msi-kortet pga det har innebygget grafikkort. Jeg vet at det er dååårlig, men det er umulig dårligere enn mitt ati rage fury!!! Er det noen store forskjeller mellom kortene? Jeg trenger råd!!!! hjelp..... Jeg har et K7N2G som funker kjempefint. Det innebygde skjermkortet funker er ikke såå dårlig. Det kjører bf1942, Counter-Strike og Neverwinter Nights uten noen problemer. Angående om det støtter barton vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 NForce 2 støtter barton. trenger kanskje ikke en bios update en gang. så lange barton kjører 333mhz klarer Nforce2 de fint. Elsket prisen på barton 2500+ synd jeg brukte omtrent det samme på min 2400+, men er fornøyd med den og jeg. Lenke til kommentar
john_a Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Skal kjøpe meg data om litt over en uke, etter at jeg har fått stipend! Da har muligens t-brød prosessorene synket i pris siden barton har kommet! Jeg får i allefall håpe!! :wink: Lenke til kommentar
john_a Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Noen flere som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Msi'n er bra den (tenker jeg) kjærsten min skulle skaffe seg denne, men det ble lagt på is for tlf regningen kom. og jeg trur det intigrerte grafikk kortet er greit nok til dagens bruk. er jo 8x agp på kortet så det kan alltids byttes ut med et 9700pro når de blir billigere. lyst og lese mer om MSI kortet kan du finne på dette forumet: http://www.nforcershq.com/forum/viewforum.php?f=11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå