Xecuter Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Så nettopp at jeg kan fremme min child account til en adult account, så det kom faktisk noen positive ting fra oppdatering. Snakk om 360 for de av dere som fortsatt ikke er med. Men så får jeg beskjed om å oppgi kredittkortinfo. Må jeg betale for å fremme kontoen? Koster det plutselig å bli eldre? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Så vidt jeg vet må en barnekonto frigjøres av forelderen for å aktiveres, så jeg vil tippe dette er for å sjekke at dette er tilfellet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tror nok at det er for å bekrefte at du er over 18 ettersom kreditkort kun utstedes til personer som er 18 år. Så lenge det ikke står noe pris har MS heller ikke lov å trekke kortet for noe, og det skal stå hvor mye du må betale samt at du gir ditt samtykke for at beløpet kan trekkes ved å trykke OK. Så er det kun kreditkortnummeret de trenger og der ikke står noe pris så blir du ikke trukket noe, og blir du trukket noe så ring til MS Norge og klag. Når du ikke frem der skal du bare avlegge klage til forbrukerrådet ettersom det ikke er lov å ta betaling for noe der pris ikke står klart. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 typisk,, kommer dette i denne update no som eg har brukt penger på nytt 12 måners account til ein adult account.. THATS LIFE Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Stoler på deg Bear^, skal prøve seinere å se hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå