stoolman Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Grattis Haakon! Jeg ser at jeg må passe meg litt for deg.. men skitt au... det er jo bare å strupe igjen nitroflowen din.. Godt jobba dude... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Grattis Haakon! Jeg ser at jeg må passe meg litt for deg.. men skitt au... det er jo bare å strupe igjen nitroflowen din.. Godt jobba dude... hehe.... nooooooooo Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 verdens beste kort til tørk? varmekabler på badet er fint til sånt.. hehe Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 verdens beste kort til tørk? varmekabler på badet er fint til sånt.. hehe Putt det i stekeovnen på 40grader, det funker dritbra. Blir kanskje litt klin med vaselinen og slikt da, men det går mye fortere enn badegulvtaktikken. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) verdens beste kort til tørk? varmekabler på badet er fint til sånt.. hehe Under tørrissession i Tønsberg pleier vi å putte HK og minne (og andre våte ting) i steikovnen. Mulig det er raskere. Varmluft rocks! Edit. så ikke tipset rett over min post, men vi gjør det vi åsså. Dog på litt høyere temps, vi ligegr vel på rundt 50-60 tror jeg Endret 9. desember 2007 av knopflerbruce Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 varmeovn er en bra idè så lenge man ikke har vaselin rundt pciex.. dere som har vært borti vaselin vet hva som skjer når den blir varm.. = renner utover ALT. testet hk akkurat btw, fungerer fint. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jag må bare spørre; hva gjør dere for å fjerne vaselinen etterpå? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) jag må bare spørre; hva gjør dere for å fjerne vaselinen etterpå? Såpevann og skrubb funker greit, men da må man selvsagt ha det en tur i ovnen eller på badegulvet etterpå. Man kan fjerne det med papir eller fingrene også, men da går det ikke skikkelig vekk. Edit: Det beste med å ha datadeler i stekeovnen er at de får den lukten de har når de er helt nye Endret 9. desember 2007 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Stekeovn på 45 grader og et håndkle under HK er tingen ja. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er flott det finnes så sprøe mennesker =) Dette minner meg om amiga 500 og vasken i badekaret. Fint når det lukter baby av maskinen =D Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 nais! har du prøvd andre versioner av 3DMark? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 ble bare 01 benching, var det som var målet. riggen klarer nok 31k 05, og 65k i 03. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 syk overclock! er fint fornøyd med 2.8 på min e6300 . får se om jeg kjøper meg ny når 45nm c2d'ene kommer =) Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 må få tak i en av disse 45nm cpuene snart... de er meget raske. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nice! 100k er ikkje så gale... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Grattis *dp*(Håkon) Ser ut til Hipro5 får konkurranse fra deg/Sturla om tittelen som "Da 3DMark01 ÜberKlokker". Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva med å samle opp Ultra'er og kjøre litt Tri-SLi? Ser KingPin og flere ligger rundt 100k i 03 med det nå... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) jeg har 680i kort.. asus that is. men for øyeblikket har jeg bare ett Ultra kort.. solgte mitt andre for noen uker siden og investerte i ett 88GT kort til den vanlige maskinen. Tror ikke Sturla har flere enn ett kort som fungerer heller.... EDIT: 88Ultra kortene er såpass på hell at jeg ikke gidder å kjøpe meg ett nytt, eller brukt for den saks skyld... Endret 18. desember 2007 av **dp** Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Grattis *dp*(Håkon) Ser ut til Hipro5 får konkurranse fra deg/Sturla om tittelen som "Da 3DMark01 ÜberKlokker". trenger en god retail QX9650 evt 9770 for å få det i boks, får håpe det detter inn noen nye datadeler snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå