Emotion Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som vet om den nyeste driveren til denne prosessoren ( AMD Sempron ) ? Gjerne send link. Et lite problem. Når jeg trykker "Windows Knappen" & "Pause/Break" så finner jeg ut info om pcen min, Men på Prosessoren står det AMD Uknown prosessor. Hvorfor det ? Jeg har installert driver til den ! Hvordan kan jeg fikse dette ? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Oppdater BIOS og installer brikkesettdrivere. Drivere og firmwareoppdateringer finner du som regel på produsentens hjemmeside. Hvis du leter etter driver til et AMD-produkt sjekk amd.com . I dette tilfellet trenger du ikke drivere, da prosessorer skal bli gjenkjent av hovedkortet. Grunnen til at prosessoren din ikke blir oppdaget skikkelig er sannsynligvis på grunn av at du bruker en BIOS-versjon som kom ut før prosessormodellen du bruker. Endret 7. desember 2007 av haalo Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Trenger ikke driver til prosessor, men det er lurt å installere drivere til chipset. Chipset drivere finner du ved å finne ut hva slags hovedkort du har, gå inn på hjemmesiden til produsenten og naviger deg deretter frem til driverne. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Din bios har ikke microcode oppdateringen som støtter denne cpu'en - oppdater bios så vil cpu bli oppdaget riktig. Lenke til kommentar
Emotion Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Oppdater BIOS og installer brikkesettdrivere. Drivere og firmwareoppdateringer finner du som regel på produsentens hjemmeside. Hvis du leter etter driver til et AMD-produkt sjekk amd.com . I dette tilfellet trenger du ikke drivere, da prosessorer skal bli gjenkjent av hovedkortet. Grunnen til at prosessoren din ikke blir oppdaget skikkelig er sannsynligvis på grunn av at du bruker en BIOS-versjon som kom ut før prosessormodellen du bruker. Det har jeg installert! Men tror heller det er at jeg må oppdatere bios. Vil PCn gå fortere da? Men hva skal jeg laste ned og hvordan gjør jeg det ? forklar på en enkel måte Takk Endret 7. desember 2007 av Emotion Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvilket hovedkort har du i maskina ? trenger produsent og type betegnelse. Dette skal stå på ditt hk ellers kan du feks bruke everest,cpuz for å lese ut type. Lenke til kommentar
Emotion Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Legger ut link til et screenshot så du kan se at på mainboard. LINK : http://i44.photobucket.com/albums/f39/hois...inboardinfo.jpg Hva nå ? Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det dette hk du har ? http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...o=&cat3_no= Lenke til kommentar
Emotion Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Nei. det er bare plass til 2 minnebrikker. det er litt gammelt. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da må du ta av sidedøra på maskina og lese av type på kortet ditt. Det er uansett det beste, da slipper du i alle fall å flashe med feil bios. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...p;maincat_no=1# Lenke til kommentar
Emotion Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hvor står det ? Dette var det jeg så : MS - 7032 VER : 1 MSIK8T Neo-V MS-7032 VER:1 Det tror jeg det er. får når jeg søkte på MS-7032 VER:1 på google så kom d et bildet av det samme som jeg har. Lenke til kommentar
Emotion Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Da må du ta av sidedøra på maskina og lese av type på kortet ditt.Det er uansett det beste, da slipper du i alle fall å flashe med feil bios. Nei får minni portene er begge grønne. Lenke til kommentar
Emotion Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Sorry spam ! Tror det kan være denne. http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...amp;cat2_no=171 får den støtta Sempron 3100+ som jeg har. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Bruk Live Update Online,da finner den rett bios for deg. http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloadindex Endret 8. desember 2007 av taz Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå