MountainDew Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som har noen billige kabinetter å anbefale? Skal være miditower og koste 4-800 ca. Har sett litt på Antec Sonata III. Ser ikke så værst ut og det følger med en 500watts strømforsyning. Noen som kan anbefales det? Link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338137 Tar gjerne imot andre forslag. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Antec Solo + en Corsair VX450 er også en meget fin kombinasjon Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gigabyte Triton + Chieftec Turbo 650w fra amentio er det beste kjøpet der ute (kan også kjøpes andre steder såklart). Bedre enn det som er nevnt tidligere på de fleste, om ikke alle områder. Koster omtrent det samme Antec Sonata du linka til. Søk på GZ-XX1CA-SNB for å finne kabinettet hos amentio (de kaller det ikke Triton). Finner flere tester av dette vha. google (kanskje ikke nøyaktig samme watt-mengde som nevnt her, men er mye det samme uansett). Er spesielt imponert over kabinettet, og skal kjøpe denne kombinasjonen selv til min nye pc så snart 8800GT endelig kommer på lager. Setter derfor pris på om du deler dine erfaringer om du går for dette. Lenke til kommentar
MountainDew Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Gigabyte Triton + Chieftec Turbo 650w fra amentio er det beste kjøpet der ute (kan også kjøpes andre steder såklart). Bedre enn det som er nevnt tidligere på de fleste, om ikke alle områder. Koster omtrent det samme Antec Sonata du linka til. Søk på GZ-XX1CA-SNB for å finne kabinettet hos amentio (de kaller det ikke Triton). Finner flere tester av dette vha. google (kanskje ikke nøyaktig samme watt-mengde som nevnt her, men er mye det samme uansett). Er spesielt imponert over kabinettet, og skal kjøpe denne kombinasjonen selv til min nye pc så snart 8800GT endelig kommer på lager. Setter derfor pris på om du deler dine erfaringer om du går for dette. Hei, jeg fant det kabinettet du skrev om på amentio men det var uten strømforsyning. Kunne du gitt meg en link til den med strømforsyningen? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Kan annbefale Antec Sonata III, hentet dette selv idag og er kjempefornøyd! Strømforsyningen er god, stillegående, harddiskene har vibrasjonsdemping, og kabinettet ser veldig pent ut, samtidig som det er enkelt å jobbe i! Annbefales! ~ Mortis360 Endret 8. desember 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
MountainDew Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Kan annbefale Antec Sonata III, hentet dette selv idag og er kjempefornoyd!Stromforsyningen er god, stillegaaende, harddiskene har vibrasjonsdemping, og kabinettet ser veldig pent ut, samtidig som det er enkelt aa jobbe i! Annbefales! - Mortis360 Hei Mortis360. Kunne du lagt ut noen bilder av kabinettet? Koster forøvrig bare 864,- på shg! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei Mortis360. Kunne du lagt ut noen bilder av kabinettet? Koster forøvrig bare 864,- på shg! Legger opp noen bilder her, slik som du ønsker. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
MountainDew Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hei Mortis360. Kunne du lagt ut noen bilder av kabinettet? Koster forøvrig bare 864,- på shg! Legger opp noen bilder her, slik som du ønsker. ~ Mortis360 Ser fint ut det der ja Tror jeg kanskje går for Sonataen. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei, jeg fant det kabinettet du skrev om på amentio men det var uten strømforsyning. Kunne du gitt meg en link til den med strømforsyningen? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...23;c:36217;r:pgDette oppsettet gir langt mer for pengene, spesielt når det gjelder strømforsyning. Kabinettet er svært funksjonelt til prisen (gigabyte er flinke på dette), og er etter min mening ganske pent også. HW.no testet den nye versjonen av kabinettet, og har problemer med å se forskjellen, så tror ikke den skal være stor. HW.no testet også 750w-versjonen av strømforsyningen. I begge testene kom de godt ut, tross at prisen på det tidspunktet ikke var så bra som den er nå. At du kan få dette for bare litt over 1000 kr er utrolig. Lenke til kommentar
MountainDew Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hei, jeg fant det kabinettet du skrev om på amentio men det var uten strømforsyning. Kunne du gitt meg en link til den med strømforsyningen? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...23;c:36217;r:pgDette oppsettet gir langt mer for pengene, spesielt når det gjelder strømforsyning. Kabinettet er svært funksjonelt til prisen (gigabyte er flinke på dette), og er etter min mening ganske pent også. HW.no testet den nye versjonen av kabinettet, og har problemer med å se forskjellen, så tror ikke den skal være stor. HW.no testet også 750w-versjonen av strømforsyningen. I begge testene kom de godt ut, tross at prisen på det tidspunktet ikke var så bra som den er nå. At du kan få dette for bare litt over 1000 kr er utrolig. Har nu lest mange anmeldelser rundt på nettet og kommet frem til at jeg skal kjøpe Gigabyte triton. Her delene jeg skal bestille: Passer alle komponentene sammen? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ja, men har en del ting å utsette på. Ikke kjøp AM2, og om du gjør det, ikke kjøp Nforce 5 hk, ikke kjøpe 400gb hdd (du får 500gb for 100 kr mer), ikke kjøp det minnet, du får 4gb av samme merke for samme pris (evt. like god ram til under 400, bare av et annet merke)! Endret 9. desember 2007 av Innos Lenke til kommentar
MountainDew Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, men har en del ting å utsette på. Ikke kjøp AM2, og om du gjør det, ikke kjøp Nforce 5 hk, ikke kjøpe 400gb hdd (du får 500gb for 100 kr mer), ikke kjøp det minnet, du får 4gb av samme merke for samme pris (evt. like god ram til under 400, bare av et annet merke)! Hva er galt med det hovedkortet? Den har fått gode omtaler på komplett.no. Er den kanskje utdatert? Jeg trenger ikke mer enn 400gb harddisk, har en ekstern på 320gb så jeg syntes det holder med 400gb selv om jeg for 500 til en hundrelapp mer. Men hvis du kan lage et bedre oppsett til rundt 4k så hadde det vært flott. Har snart bursdag så gidder ikke å bruke mer enn max 4500,- på oppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå