RBW Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ikke så fristendet at jeg orker å lete etter svarene denne, får gjort de jobbene på gratis programmer. Men det om meg Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ikke de letteste spørsmålene i dag, hadde problemer med å finne svar på siste spørsmålet. Fant et annet svar over alt hvor jeg lette. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Har svart, men undersøkte ikke så veldig nøye. Nero må vel snart kunne kalles for definisjonen på bloatware. Dog selve brenneprogrammet har virket fint i de årene jeg har brukt det. Endret 7. desember 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er enig med at det var litt mer arbeid med å finne svarene i dag, men "google is your friend", så det var ikke så veldig vanskelig. Jeg foretrekker også mindre omfattende programmer enn Nero 8 til enkle ting, men det er mye bra med Nero-programmene for de som er fersk på pc-bruk. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vil bare si at det er 4, 9 eller 24 programmer for mye i den pakken... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 InfraRecorder. Jeg tenkte det samme og gadd derfor hverken lese spørsmålene eller sende svar. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Det går bra Johndoe, du har vel ikke lov å svare alikavel ;P Edit: Leif Endret 8. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vil bare si at det er 4, 9 eller 24 programmer for mye i den pakken... Jeg fant et svar som stemte med et svaralternativ Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hahah, Nero 8. Slumme greier! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det går bra Johndoe, du har vel ikke lov å svare alikavel ;P Jo faktisk, brukermoderatorer medregnes ikke som medarbeidere i nettverket har jeg fått vite. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når får vi vite hvem som har vunnet de forrige premiene? AMobil er allerede ute med vinnerliste. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når får vi vite hvem som har vunnet de forrige premiene? AMobil er allerede ute med vinnerliste. Lurer på det samme! Når får vi vite vinnere? Kanskje dere kan poste svarene neste dag, slik at de som har svart feil blir klokere? Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Så... Får jeg Linux-varianten av Nero om jeg skulle vinne? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når får vi vite hvem som har vunnet de forrige premiene? AMobil er allerede ute med vinnerliste. Lurer på det samme! Når får vi vite vinnere? Kanskje dere kan poste svarene neste dag, slik at de som har svart feil blir klokere? Jeg skulle gjerne ha sett en kake delt opp slik at det viste; - Hvor mange deltagere pr. dag - Hvor mange som svarte de forskjellige svaralternativene pr. dag - Hvor mange som svarte helt korrekt pr. dag - Hvor mange som svarte men hadde 1 eller flere feil pr.dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå