AMD-SUPER-64 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) kommentartråd for: Project Fire-extinguisher! By: AMD-SUPER-64 Skal her montere brannslukkningsapparat på pc`en min! Endret 7. desember 2007 av AMD-SUPER-64 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 i fare for å vrike dum og en anelse kritisk, kan jeg spørre etter poenget? Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 i fare for å vrike dum og en anelse kritisk, kan jeg spørre etter poenget? er bare for morsomhetens skyld Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 artig.. Burde kanskje heller bruke CO2slukking om den er påberegnet PCen? Evt. er det vel ikke store gasstanken som skal til for å kvele en PCbrann.. Evt at gasstanken da kan være inni kabinettet :S I dunno Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) artig.. Burde kanskje heller bruke CO2slukking om den er påberegnet PCen? Evt. er det vel ikke store gasstanken som skal til for å kvele en PCbrann.. Evt at gasstanken da kan være inni kabinettet :S I dunno bra tips men er jo bare til pynt derfor så tok jeg det jeg hadde EDIT: Jippi innlegg nr. 100!!!! Endret 7. desember 2007 av AMD-SUPER-64 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Brannslokker!, in case of fire Likte den Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Brannslokker!, in case of fire Likte den Takk Takk! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kanskje modde videre på kabinettet og ende opp med noe slikt? Hadde hvertfall vært gøy =) Evt. klistremerke med gutta boys på sida eller noe.. Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Kanskje modde videre på kabinettet og ende opp med noe slikt? Hadde hvertfall vært gøy =) Evt. klistremerke med gutta boys på sida eller noe.. Likte det forslaget hehe Må tenke på det Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det heter M5x20 og m5 muttere, ikke 5mm x 20mm, og de muttrene du bruker er ikke låsemuttere, men helt vanelig mutter. Så nå vet du det Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Det heter M5x20 og m5 muttere, ikke 5mm x 20mm, og de muttrene du bruker er ikke låsemuttere, men helt vanelig mutter. Så nå vet du det Ok men det er ikke de mutterene på bildet jeg bruker. for de låsemutterene jeg bruker har en blå plast ring innfellt. Lenke til kommentar
Emil Vik Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hehe Kult det Det er kjempe kult og faktisk nyttig Fårtset med de bra arbeidloggene og kule ideene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå