ultimate-gamer Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har tenkt å kjøpe et godt anlegg til datamaskinen.. Er det noen som vet om et som passer til spilling, musikk og film? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvor mye har du tenkt å bruke? Har du tenkt å bruke 3000 og oppover, så anbefaler jeg å kjøpe separat forsterker og høyttaler, hi-fi-anlegg altså. Lenke til kommentar
ultimate-gamer Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Okey.. Kan du gi meg en link til noe sånt som du snakker om? Er ikke helt inni dette enda skjønner du. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Logitech z-5500 eller logitech x-530 eller x-540 Med z-5500 blir du nok ganske fornøyd med lyden hvis du søker på forumet etter det så finner du endel poster om akkurat samme høytalersett og at alle er fornøyde til prisen å være Lenke til kommentar
Zcum Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hadde gjort som lefse sa, skal du kjøpe en anlegg for mer den 3000 kroner, så kjøp separat forsterker og høytallere. hvordan anlegg skal du ha? 2.1? 5.1? F.eks Høytallere og Forsterker Selvfølgelig, for en som har litt stram lommebok så vill nok pc høytalere lønneseg, med tanke på lyd kontra valuta. Men den opplevelsen du får av et skikkelig anlegg er så MYE bedre opplevelse. tro meg. hadde Logitech- Z- 5000 før. var heftig anlegg. men gulvstående store høytalere, en solid subwoofer og en god forsterker. blåser både huet av deg og halve gata. men det er min mening, ( og btw. det tipset jeg tok ovenfor var bare et eksempel på et stort anlegg, var ikke noe jeg tenkte igjennom grundig;) Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Du kan no sjå på dette her, kjøpte det samme får 3 mnd sidan og er bra fornøygt med det Logitech Speaker Z5500 5.1 Speaker System THX-Certified Dolby Digital DTS Retail Endret 11. desember 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå