AMD-SUPER-64 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Project plexi Cable-manager! By: AMD-SUPER-64 Jeg har laget meg en kabelskjuler av plexi til og ha i bunnen i kabinettet! Mål på min plate: 185mm x 150mm x 4mm(det må du måle ut etter hvilket kabinett du har) Du trenger: 6stk 5mm x 30mm umbrako skruer 6stk 5mm låsemuttere 6stk 10 x 5mm spacere(helst nylon) 18stk 5mm skiver 1stk 5mm bor noe Pussepapir: 80 korning Poenget med denne er og skjule kablene i bunnen av kabinettet. Her er plexi plata mi etter borring og før pussing. Etter pussing(du må huske å pusse bare en retning for at det skal bli pent) Skruene jeg bruker. Mutterene jeg bruker(de er ikke låsemuttere de på bildet, jeg bruker med lås) Her er under mitt kabinett, det er vel så vidt du ser de store hullene for bolter. Her ser dere de store hullene. Fikk ikke bilder av monteringa da. Oppsettet er slik: bolt skive spacer skive kabinett låsemutter Resultat: bildet forklarer alt Litt uv lys Litt lys Går akkurat under kontaktene på hovedkortet(obs: det er ikke sikkert du kan ha så høye spacere pga hk og kabinett) Litt av muttrene på undersiden Kommenter her! AMD-SUPER-64 EDIT: Skriveleif Endret 7. desember 2007 av AMD-SUPER-64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå