AMD-SUPER-64 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Kommentartråd for: Project plexi Cable-manager! By: AMD-SUPER-64 Jeg har laget meg en kabelskjuler av plexi til og ha i bunnen i kabinettet! Endret 7. desember 2007 av AMD-SUPER-64 Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 smart Trur jeg kunne trenge noe lignende...selv om noe av kablene ligger bak hk-brettet... Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 smart Trur jeg kunne trenge noe lignende...selv om noe av kablene ligger bak hk-brettet... Takk takk! JEg har også mange av kablene bak hovedkortbrettet! Lenke til kommentar
fysj Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Katodene syntes veldig godt på bildene når de sto på i mørket, men er det bare pga kamera? Jeg trodde de sto oppå plexiplata først Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Katodene syntes veldig godt på bildene når de sto på i mørket, men er det bare pga kamera? Jeg trodde de sto oppå plexiplata først De skal ikke stå der, så de ligger ppå toppen for og vise fram effekten! Lenke til kommentar
fysj Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 aha! for når du legger dem under plexien så blir det bare et diffust lys igjennom, regner jeg med? Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 aha! for når du legger dem under plexien så blir det bare et diffust lys igjennom, regner jeg med? blir nok det ja! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå